یادداشت؛

صافی مدیران فرصت طلب

  • شناسه خبر: 201071
صافی مدیران فرصت طلب

در طول هفت هفته گذشته، حتی یک مدیر و مقام دولتی در حوزه‌های میانی در مورد حوادث تلخی که بر کشور گذشت، اعلام موضع نکرد و به قول معروف فرصت‌طلبانه در تاریکی نشست و روشنایی را پایید تا به زعم خودش ببیند باد به کدام سمت می‌وزد. دهه‌های متمادی است که این مدیران فرصت‌طلب در کشور حضور دارند و فقط رفیق روزهای پرپول و آرام هستند و اصولا برایشان مهم نیست که چه بر سر کشور می‌آید.

خانه » یادداشت » صافی مدیران فرصت طلب

به گزارش خانه خشتی؛ باید همه این مدیران را مجبور کرد موضع خود را نسبت به اتفاقات اخیر مشخص کنند. در ترکیه پس از کودتای سال ۲۰۱۶ اردوغان همین کار را کرد و قشنگ سیستم امنیتی، اقتصادی، اداری و سیاسی این کشور را از عوامل و عناصر فتح الله گولن و مخالفانش پاکسازی کرد. این پاکسازی مدیریتی باید در کشور ما هم روی بدهد. مدیری که نشسته و حقوق ده‌ها میلیونی می‌گیرد و هر هفته به بلژیک سفر می‌کند تا به خانواده سر بزند و به سر کارش در عسلویه باز می‌گردد، به درد این کشور نمی‌خورد. بسیاری از این مدیران جرأت اعلام موضع ندارند، امتحان کنید تا مشخص شود چند نفرشان منافق، خائن بود و خانوده‌اشان خارج از کشور هستند…

در طول این چند هفته، چند نفر از این مدیران برای دفاع از کشور و سیستمی که آن‌ها را برکشیده، جایگاه داده، ثروت داده و به قولی صاحب همه چیز کرده وارد میدان شده و اعلام موضع کرده‌اند؟ در حالی که تقریباً بالای ۸۰درصد سلبریتی‌هایی که اگر در خارج از کشور بودند باید بز می‌چراندند رسماً در مقابل کشور و اکثریت مردم ایستادند، باید مدیران را ارنج کرد، سنجید و از آن‌ها به صورت رسمی خواست اعلام موضع شفاف و عینی کنند. این جماعت عادت دارند در چنین مواقعی سکوت کرده، خود را مخفی می‌کنند و جیک‌شان در نمی‌آید تا احیاناً سفرهای خارجی، پول‌هایی که در بانک‌های خارجی دارند، سهامی که از شرکت‌های خارجی خریده‌اند در خطر نیفتد.

 

در این زمینه به هیچ عنوان نباید تساهل و تسامح به خرج داد. باید دید بچه‌های چند نفر از این مسوولان که در حال خوردن در سفره بیت المال هستند وارد میدان شده و از حکومت و کشوری دفاع کرده‌اند که به بابای علاف و بیکار آن‌ها شغل داد، پست داد، موقعیت داد و جایگاهی داد که امروز این توله‌ها هم از ان می‌خورند و به ریش ملت می‌خندند. از مسوولان و مدیران در رسته‌های مختلف (دولتی، خصوصی، شرکت‌های وابسته به نهادها، سازمان‌ها، هلدینگ‌ها، و…. ) بخواهید در این زمینه در صفحات خود در فضای مجازی اعلام موضع کنند….

 

باید مشخص شود مدیری که نفاق، ریش گذاشتن، دولا راست شدن به جای نماز و زیر آب این و آن را زدن که به اینجا رسیده امروز حاضر است به صورت رسمی موضع گیری کرده و رفتارهای ضدامنیتی را محکوم کنند؟

به زودی مشخص خواهد شد…

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان