ریشه داخلی اغتشاشات در کشور پیدا و مؤاخذه جدی شود؛

برای حفظ جمهوری اسلامی باید رفاقت با فتنه گران را کنار گذاشت

  • شناسه خبر: 201068
برای حفظ جمهوری اسلامی باید رفاقت با فتنه گران را کنار گذاشت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: یک فردی که به نظام خیانت کرده و سیاست های آمریکا را با همکاری روزنامه های زنجیره ای که پایگاه دشمن شده اند را اجرا می کند، مفسد فی الارض بوده و نباید به سادگی از آن گذشت. بنابراین از دبیر شورای امنیت ملی و رئیس جمهور تقاضا دارم این مطالبه به حق مردم را جدی بگیرند و ریشه و پایه اصلی اغتشاشات در داخل را پیدا کرده و مورد مؤاخذه جدی قرار دهند.

خانه » اسلاید شو » برای حفظ جمهوری اسلامی باید رفاقت با فتنه گران را کنار گذاشت

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی امروز در سخنانی اظهار کرد: بیش از چهل روز از حوادث و آشوب ها در کشور می گذرد و اخباری که از به شهادت رسیدن نیروهای امنیتی، حادثه شاهچراغ شیراز، تخریب اموال عمومی و… را می شنویم، موجب نگرانی و رنجش مردم می شود.

 

وی ادامه داد: نمی شود این حوادث را اتفاقی و تصادفی دانست. قطعا یک شبکه تشکیلاتی منسجم و منظم این حوادث را مدیریت می کند و دست دشمن را از خارج از کشور به وضوح می بینیم و شکی نیست ک خارجی ها طراح و برنامه ریز این حوادث هستند.

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: آمریکا و اسرائیل دل خوشی از انقلاب و نظام ما ندارند، اما این طراحی بدون مجری و عوامل در داخل کشور لغو و بیهوده است، لذا نیاز به اشخاص و گروهی دارند که سیاست ها و برنامه ریزی های آنها را داخل کشور اجرا کنند.

 

وی تصریح کرد: گلایه جدی مردم ما این است که دستگاه های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی چه می کنند و برنامه شورای امنیت ملی چیست و دبیر محترم این شورا چه برنامه ای دارد.

 

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی و شورای امنیت ملی نسبت به باقی مانده ها و سرکرده های فتنه ۸۸ توجه ویژه ای داشته باشند که الان کجا هستند و نقش شان در این آشوب ها چیست؟ ادامه داد: فردی که در فتنه ۸۸ محوریت این فتنه را داشت الان کجاست و مشغول چه کاری است. وقتی این فرد بیانیه می دهد و خود را به عنوان یک چهره صلح کل معرفی می کند و جمهوری اسلامی را متهم به خشونت می کند و می گوید از طرفین می خواهم از اقدامات خشوت آمیز اجتناب کنند یعنی جمهوری اسلامی را متهم به خشونت می کند. جمهوری اسلامی که امروز مظلوم واقع شده، مدافعان امنیت را می سوزانند و به شهادت می رسانند، اما این فرد بیانیه می دهد، این ها باید بررسی شود می توان فهمید این سردمدار فتنه ۸۸ که بعد از فوت آن دختر مصاحبه ای انجام داد، در اجرای برنامه ها و سیاست های آمریکا در داخل کشور چه نقشی دارد و سرنخ این اغتشاشات را به راحتی می توان پیدا کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نباید رابطه ها و رفاقت ها در شورای امنیت ملی با هیچ شخص فتنه گری بر حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی سایه بیندازد و موجب شود مظلومیت نظام را نبینند و رفاقت مقدم بر حفظ جمهوری اسلامی شود و جمله امام که فرمودند «حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است»، فراموش شود.

 

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: یک فردی که به نظام خیانت کرده و سیاست های آمریکا را با همکاری روزنامه های زنجیره ای که پایگاه دشمن شده اند، اجرا می کند، مفسد فی الارض بوده و نباید به سادگی از آن گذشت بنابراین از دبیر شورای امنیت ملی و رئیس جمهور تقاضا دارم این مطالبه به حق مردم را جدی بگیرند و ریشه و پایه اصلی اغتشاشات در داخل را پیدا کرده و مورد مؤاخذه جدی قرار دهند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان