برگزاری اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 200998
برگزاری اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم در رفسنجان + تصاویر

اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار شد.

خانه » گزارش‌تصویری » برگزاری اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم در رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در میدان ابراهیم رفسنجان برگزار شد.

 

رییس اموزش و پرورش رفسنجان در این اجتماع با اشاره به جنگ های سخت و نرم دشمن علیه ایران و نقش دانش آموزان در این دو مقوله گفت: دشمن اگر دنبال انحراف کشیدن نسل نوجوان و جوان و دانش اموزان است بداند که این قشر با تلاش در برابر توطئه ها و حیله های دشمن ایستاده و مقاومت می کند تا کشور ایران به پیشرفت دست یابد.

 

به گزارش خانه خشتی حسین شغیعی روز سه شنبه در همایش دختران مکتب حاج قاسم با حضور دختران متوسطه اول و دوم شهرستان رفسنجان در محل میدان ابراهیم شهدای دانش اموز به ویژه شهید حسین فهمیده، علی عرب و نیز شهدای دانش اموز حادثه تروریستی شاهچراغ را مظهر استقامت در برابر دسیسه های دشمن خواند‌.

 

 

وی افزود: امروز  آمدیم بگوییم که آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم غاصب صهیونیستی اگر می‌خواهند بدانند  که دانش‌آموزان ایران کجا هستند بدانند که آن‌ها در کلاس‌های درس حضور دارند تا با تلاش خود همه قله‌های علم و پژوهش را طی کند.

 

شفیعی خطاب به دشمنان ایران اسلامی تصریح کرد: شما نمی‌توانید با هزینه کردن، باعث کندی پیشرفت و علم ایرانی‌ها شوید، بمیرید از این غم و غصه که دانش‌آموزان ایران توجهی به شما نمی‌کنند و بااقتدار ایستاده‌اند و در مقابل حیله‌ها و زیاده‌خواهی شما مقاومت می‌کند.

 

وی ادامه داد: دانش اموزان ایران این کشور را با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای به قله‌های علم می‌رسانند و روزی خواهد رسید که شما دشمنان در مقابل این مقاومت و اراده ملت ایران کرنش می کنید.

 

رییس آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد:  امروز در این جمع هزاران نفری دانش اموزان رفسنجان اعلام می‌کنیم که توجه ما ایرانی‌ها به درس و پیشرفت کشور خواهد بود و با هزینه کردن شما برای جیره خواران با هدف عقب گردانی ایران یا کند و متوقف کردن ایران، راه به جایی نمی برید و کور خوانده‌اید.

 

وی خاطرنشان کرد: قشر دانش آموزان ایران بر دهان تمامی ایادی استکبار مشت محکمی خواهید زد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان