آیین اختتامیه ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس استان کرمان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 200913
آیین اختتامیه ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس استان کرمان در رفسنجان

در آیین اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره جشنواره تولیدات هنری فانوس در رفسنجان که به میزبانی شهرداری برگزار شد، برگزیدگان این مرحله معرفی شدند.

خانه » آخرین اخبار » آیین اختتامیه ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس استان کرمان در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، آیین اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره جشنواره تولیدات هنری فانوس در رفسنجان عصر روز گذشته با حضور ماشاءالله شاهمرادی بازیگر سینما و تلویزیون، جمعی از مسئولین استانی و شهرستان رفسنجان در محل فرهنگسرای فانوس گلزار شهدای رفسنجان برگزار شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره تولیدات هنری فانوس در رفسنجان اظهار کرد: در جشنواره امسال بخش ابتکاری معرفی چهره ماندگار فانوس سال ۱۴٠۱ را داشتیم که سرکار خانم حداد به عنوان چهره ماندگار فانوس امسال معرفی شد. ویژگی این خانم این بود که ۲۵ سال با جانباز سطح پیشرفته اعصاب و روان زندگی می‌کند و نماد عشق، مقاومت و .. است و می‌تواند به عنوان سوژه برای تولید آثار هنری در رشته‌های مختلف باشد و مفاهیم زندگی او را برای جامعه تعریف کنیم.

وی افزود: در مرحله استانی ششمین دوره جشنواره تولیدات هنری فانوس آثار برتر در زمینه آثار دفاع مقدس در پنج بخش اصلی هنرهای نمایشی، تولیدات رادیویی، سینما و تلویزیون، هنرهای تجسمی و سرود و موسیقی معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۳۳ نفر در مرحله استانی در بخش‌های مختلف معرفی شدند که نفرات برتر هر رشته، دیپلم اقتخار، هدیه نقدی و فانوس زرین جشنواره و آثار برگزیده لوح سپاس و جایزه نقدی را دریافت کردند.

حسینی‌نسب یادآور شد: آثار برگزیده به جشنواره کشوری فانوس که ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می‌شود راه می‌یابند و در مرحله کشوری داوری می شوند و اگر رتبه بیاروند برگزیده خواهند شد.

گفتنی است، این برنامه با اجرای نمایش و سرود، موسیقی و گفتگوی ماشاءالله شاهمرادی زاده هنرمند حوزه دفاع مقدس همراه بود.

 

برچسب ها:
اختتامیه جشنواره ملی فانوس رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان