وقوع چندین انفجار در عراق ۱۰ کشته بر جای گذاشت

  • شناسه خبر: 2000
وقوع چندین انفجار در عراق ۱۰ کشته بر جای گذاشت

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: منابع خبری از کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان عراقی بر اثر انفجار چندین بمب در شهر‌های مختلف این کشور خبر دادند.  شبکه الجزیره انگلیسی، منابع پلیس عراق اعلام کردند انفجار چندین خودرو و بمب کنارجاده‌ای در شهر‌های مختلف این کشور تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته […]

خانه » سیاسی » وقوع چندین انفجار در عراق ۱۰ کشته بر جای گذاشت

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: منابع خبری از کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان عراقی بر اثر انفجار چندین بمب در شهر‌های مختلف این کشور خبر دادند.  شبکه الجزیره انگلیسی، منابع پلیس عراق اعلام کردند انفجار چندین خودرو و بمب کنارجاده‌ای در شهر‌های مختلف این کشور تاکنون جان ۱۰ نفر را گرفته و شمار زیادی را زخمی کرده است.

بنابراین گزارش، بیشترین آمار تلفات مربوط به شهر کرکوک در شمال عراق است که انفجار یک خودرو در نزدیکی مقر فرماندهی پلیس ۷ نفر را کشته و ۳۰ نفر را زخمی کرد.

همچنین یک خودروی پارک‌شده در پارکینگ ساختمان پلیس کرکوک و یک بمب کنارجاده‌ای تعبیه شده در خیابان منتهی به این ساختمان نیز لحظاتی پس از انفجار نخست، منفجر شد.

وقوع انفجارها در کرکوک در حالی صورت می‌گیرد که همزمان با فرارسیدن سال جدید و برگزاری جشن‌های نوروزی، تمامی ادارات و مراکز رسمی منطقه‌ کردستان عراق تعطیل بوده و اقوام کرد و ترکمان ساکن در این شهر آیین سنتی و کهن نوروز را جشن می‌گیرند.

همچنین برخی منابع از وقوع انفجار در منطقه علاوی در مرکز شهر بغداد (پایتخت) و شهر هیلا خبردادند که بر اثر آن یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

این انفجار‌های در حالی صورت می‌گیرد که قرار است نشست سران ۲۲ کشور اتحادیه عرب برای اولین بار پس از سقوط رژیم بعث عراق طی چند روز آتی در شهر بغداد برگزار شود.

برچسب ها:
وقوع چندین انفجار در عراق 10 کشته بر جای گذاشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان