بانوی کرمانی ورزشکار سال جهان شد

  • شناسه خبر: 19975
بانوی کرمانی ورزشکار سال جهان شد

زهرا نعمتی تنها دارنده مدال طلای پارالمپیک زنان ایران جایزه سازمان بین المللی «اسپورت آکورد» سال ۲۰۱۳ را دریافت کرد. به گزارش خانه خشتی به نقل از بوتیا، مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» با حضور رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش روسیه و روسای فدراسیون‌های جهانی و سایر […]

خانه » آخرین اخبار » بانوی کرمانی ورزشکار سال جهان شد

زهرا نعمتی تنها دارنده مدال طلای پارالمپیک زنان ایران جایزه سازمان بین المللی «اسپورت آکورد» سال ۲۰۱۳ را دریافت کرد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از بوتیا، مراسم اهدای جوایز منتخبین بنیاد بین‌المللی «اسپورت آکورد» با حضور رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش روسیه و روسای فدراسیون‌های جهانی و سایر نامزدهای معرفی شده برای دریافت این جایزه در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزاری شد و زهرا نعمتی، بانوی کماندار طلایی پارالمپیک لندن به عنوان برترین ورزشکار جهان انتخاب و جایزه‌اش را دریافت کرد.

اسپورت آکورد

این بانوی کرمانی در گفتگو با خبرنگار « بوتیا» با اشاره به اینکه برای کسب این جایزه با ورزشکاری از کشور مکزیک رقابت کرد ، خاطرنشان کرد: جایزه سازمان بین المللی «اسپورت آکورد» به فردی تعلق می گیرد که در عرصه ورزش و جامعه فعالیت های قابل توجهی انجام داده باشد.
نعمتی افزود: سازمان بین المللی «اسپورت آکورد» که مقر آن در سوئیس است هرساله برترین مربیان و ورزشکاران جهان را در ۶ شاخصه معرفی و از آنان قدردانی می کند.
زهرا نعمتى متولد سال ۱۳۶۴ است که تاکنون یک مدال طلا و یک مدال برنز تیمى در بازى هاى پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در نخستین حضورش در این بازى ها به خود اختصاص داده است.
 وی رکورد دار پارالمپیک و جهان در ماده ریکرو نشسته کلاس W2 با ثبت امتیاز ۶۱۴ می باشد.
 کسب ۳ مدال طلا ، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان وکسب یک مدال برنز در مسابقات پاراآسیایى ۲۰۱۰ گوآجو و همچنین کسب یک طلا و یک برنز در مسابقات بین المللى ۲۰۱۲ چک از مهمترین افتخارات خانم نعمتی است.
برچسب ها:
بانوی کرمانی بانوی کرمانی ورزشکار سال جهان شد خانه خشتی رفسنجان زهرا نعمتی قهرمان سال جهان ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان