سردار شریف:

عظمت سپاه بالاتر از آن است که پشت سر یک کاندیدا یا جریان سیاسی قرار بگیرد

  • شناسه خبر: 19949
عظمت سپاه بالاتر از آن است که پشت سر یک کاندیدا یا جریان سیاسی قرار بگیرد

سردار شریف عصر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، اعلام حمایت سپاه از کاندیدای خاص را تکذیب و اعلام کرد: آن چه در سپاه دنبال می کنیم، بر مینای قوانین و ضوابط آن است و مجاز به اعلام مصداق کاندیداها برای دیگران نیستیم؛ بلکه می توانیم معیارها و ملاک های انتخاب […]

خانه » آخرین اخبار » عظمت سپاه بالاتر از آن است که پشت سر یک کاندیدا یا جریان سیاسی قرار بگیرد

سردار شریف عصر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، اعلام حمایت سپاه از کاندیدای خاص را تکذیب و اعلام کرد: آن چه در سپاه دنبال می کنیم، بر مینای قوانین و ضوابط آن است و مجاز به اعلام مصداق کاندیداها برای دیگران نیستیم؛ بلکه می توانیم معیارها و ملاک های انتخاب اصلح را بیان کنیم و هرگز از این چارچوب تخطی نخواهیم کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ضمن تأکید بر عدم حمایت سپاه از کاندیدای خاص، اظهار داشت: این حمایت از جنبه قانونی برای ما منعیت دارد؛ ضمن اینکه عظمت و ارزش سپاه را بسیار بالاتر از آن می دانیم که پشت سر یک کاندیدا یا یک جریان سیاسی قرار بگیرد.

شریف افزود: اگر پشت سر یک کاندیدای خاص قرار بگیریم، طبیعتاً نمی توانیم وظیفه ذاتی مان را به خوبی انجام دهیم و قطعاً از این موضوع پرهیز می کنیم.

وی با اشاره به انتخابات گذشته و تلاش پاسداران برای انتخاب کاندیدای اصلح، بیان داشت: در انتخابات حاضر نیز هم چون گذشته آماده ایم و کمک به امنیت برگزاری انتخابات را از وظایف خود می دانیم.

شریف در ادامه توجه به اخلاق را به عنوان یکی از بنیان های ارزش های اسلامی مهم برشمرد و گفت: در هر موضوعی، توصیه مان به رعایت اخلاق و موازین اسلامی است، و به هر میزان که به آن پایبند باشیم، خداوند به کارمان خیر و برکت می دهد.

برچسب ها:
اخلاق اصلح انتخابات حمایت رفسنجان روابط عمومی سپاه سردار شریف سیاسی کاندیدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان