واکنش پدر شهید احمدی روشن به اظهارات حسن روحانی

  • شناسه خبر: 19919
واکنش پدر شهید احمدی روشن به اظهارات حسن روحانی

خانه خشتی:آقای روحانی! سخنان شما دل‎خانواده شهداء را خون کرد/ مگر در زمان شما فعالیتی هم می‌شد که شهید هسته‏ ای بدهیم؟!   تعطیل کردن غنی سازی مصطفی را ۱۰ سال پیر کرد وی با بیان اینکه روشن است که این از بی‌تدبیری آقایان بود، ادامه داد: مصطفی در آن زمان جزو نیروهای غنی کننده […]

خانه » آخرین اخبار » واکنش پدر شهید احمدی روشن به اظهارات حسن روحانی
خانه خشتی:آقای روحانی! سخنان شما دل‎خانواده شهداء را خون کرد/ مگر در زمان شما فعالیتی هم می‌شد که شهید هسته‏ ای بدهیم؟!

 

تعطیل کردن غنی سازی مصطفی را ۱۰ سال پیر کرد

وی با بیان اینکه روشن است که این از بی‌تدبیری آقایان بود، ادامه داد: مصطفی در آن زمان جزو نیروهای غنی کننده اورانیوم بود، وقتی که آقایان قبول کردند که سایت‌های هسته‌ای بسته شود و غنی سازی تعطیل شود، این بچه گویا ۱۰ سال پیر شد و آثار یاس و ناامیدی در چهره‌اش نمایان بود و می‌خواست از آنجا بیرون بیاید که به زور و سفارش من ماند. از او می‌پرسیدم که چرا با خودت این کار را می‌کنی که می‌گفت که ما صبح تا شب می‌رویم آنجا اما بیکاریم! هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.

پدر شهید احمدی روشن این موضوع را تلخ ترین خاطره‌ خود از مصطفی عنوان کرد و افزود: وقتی غنی سازی اورانیوم شروع شد، گویا اینها بال و پر در آوردند و شهید مصطفی و چند تن از دوستانش شبانه روز برای این مردم کار کردند و خودم شاهد بودیم و این بچه‌ها قسم خوردند ۱۰ شبانه روز پشت دستگاه‌های سانتریفیوژ بدون اینکه بخوابند کار می‌کردند و بعضی مواقع پشت دستگاه خواب‌شان می‌برد و می‌افتادند.

وی اظهار داشت: این شبانه روز فعالیت ادامه داشت تا به لطف خداوند آن غنی سازی ۵/۳ درصد و در ادامه ۲۰ درصد محقق شد.

استعداد جوانان ما را کور کردند

حاج رحیم احمدی روشن با اشاره به خاطره‌ای از فرزند شهیدش گفت: وقتی از مصطفی می‌پرسیدم که این غنی‌سازی ۲۰ درصد به چه درد می‌خورد وقتی ۵/۳ درصد جوابگوی کارهاست، پاسخ داد که ما می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی با دست پر صحبت کنیم، اگر آنها احساس کنند که ما از غنی‌سازی ۲۰ درصد عاجزیم هیچ وقت به حرف‌ ما گوش نخواهند داد.

وی با بیان اینکه امثال این آقایان استعدادهای جوانان ما را کور کردند، افزود: باید از این نیروها استفاده می‌کردند در صورتی که آنها را خوار و زبون کردند تا آنجا که برخی از نیروها سایت را ترک کردند.

آقایان با قبول تعلیق غنی‌سازی کلاه گشادی سرشان رفت

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: آقایان یک کلاه گشادی که سرشان رفت این بود که تعلیق غنی سازی را قبول کردند چرا که غربی‌ها هم متعهد شده بودند که اورانیوم غنی نشده بگیرند و به صورت غنی شده ۵/۳ درصدی تحویل دهند که حتی نیم‌ درصد اورانیوم غنی شده را هم تحویل این آقایان ندادند.

وی ادامه داد: غربی‌ها می‌خواستند که با التماس مثلا ۵ دستگاه سانتریفیوژ به ما بدهند تا جوانان ما با طرز کار این دستگاه‌ها بفهمند، که حتی حاضر نشدند که دو تا دستگاه بدهند تا آنجا که آن آقای جک استراو گفته بود که این کار خطرناک است و ما این کارها را خودمان برای شما انجام می دهیم و به قول معروف گفت: ” حسن خطرناکه! حسن؛ شما به این جور چیزها دست نزنید خطر دارد!”

اگر کشور را بدون رای هم تقدیم کنیم در هیچ موردی توانایی اداره آن را ندارند

حاج رحیم احمدی روشن با بیان اینکه اگر کشور را بدون رای مردم هم دو دستی تقدیم اینها کنیم، نمی‌توانند در هیچ موردی کشور را اداره کنند، افزود: متاسفانه در زمانی که اختیارات داشتند، هیچ کاری نتوانستند بکنند، وقتی که در آن زمان نتوانستند وظیفه شرعی و ملی و قانونی خود را انجام دهند حالا چطور آن زمانی که بساطت‌شان توسط مردم ایران اسلامی به هم ریخته شد، می‌خواهند کاری کنند؟! مگر اینها فکر نمی‌کنند که پیش مردم ایران دیگر آبرویی ندارند؟! چطور می‌توانند از مردم ایران آرا بگیرند.

دل‌پرخونی از آنها داشتم

پدر شهید احمدی روشن با تاکید بر اینکه من دل پرخونی از اینها داشتم، گفت: دلیل ناراحتی ما هم این بود که نگذاشتند شانیت مردم ایران حفظ شود و بعد آمدند به هر آنچه که خارجی‌ها گفتند عمل کردند.

وی با بیان اینکه آقایان نماد سازش و ذلت بودند، اظهار داشت: اینها نتوانستند در مقابل اخم و تخم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار قد علم کنند ‌و در حقیقت ترسیدند.

حاج رحیم احمدی روشن افزود: آنها که مردم ایران را ذلیل و خوار کردند حالا می‌خواهند چه کنند؟! مگر آن موقع چه گلی به سر مردم زدند که حالا می‌خواهند بزنند؟!

کدام یک از شهدای هسته‌ای در زمان شما به شهادت رسیدند؟!

پدر شهید احمدی روشن در واکنش به اظهارات حسن روحانی که گفته بود ما شهدای هسته‌ای در این راه دادیم، گفت: شما کجا شهید دادید؟! کدام شهدای هسته‌ای در زمان شما به شهادت رسیدند؟! اینها اصلا لیاقت این را نداشتند که شهید بدهند.

وی با بیان اینکه آقایان برای اهداف انتخاباتی از شهدا سوء استفاده می‌کنند، اظهار داشت: بزرگ‌ آنها – که من نمی‌خواهم از او اسمی ببرم – خانواده شهدای هسته‌ای را دعوت کرد و به نوعی می‌خواست وانمود کند که طرفدار شهدای هسته‌ای است، آن موقع ما تو دهن آنها زدیم که دیگر از این کارها نکنند و شهدای هسته‌ای را به نفع خود مصادره نکنند باز هم از رو نمی‌روند.

به گفته پدر شهید احمدی روشن به تعبیر رهبر معظم انقلاب در زمان دولت نهم و دهم بحث هسته‌ای راه افتاد و مردم طعم پیروزی خود و شکست و زبونی استکبار جهانی در این جبهه رو حس کردند.

هرجا چراغ سبزی از دشمن می‌بینند سوت و کف می‌زنند

وی ادامه داد: رفتار آقایان نشان می‌دهد که هرجا چراغ سبزی از دشمن می‌بینند خوشحال می‌شوند و سوت و کف می‌زنند و هر جا اخم و تخمی می‌بینند خودشان را قایم کرده و می‌ترسند.

پدر شهید احمدی روشن با یادآوری سخنان حضرت امام مبنی بر اینکه استکبار جهانی مانند سگ هار است که اگر در مقابلش ایستادی فرار می‌کند و اگر فرار کردی دنبالت کرده و پاچه ات را می‌گیرد، افزود: آقایان اگر به مسئولیت برسند کشور را به باد فنا می‌دهند و دو دستی تقدیم استکبار جهانی می‌کنند تا اسباب خوشحالی آنها را فراهم کنند.

 

با مذاکرات‌شان همه چیز را به تعطیلی کشاندند

وی با اشاره به سخنان روحانی که گفته بود در دوران ما تحریم نبود، تصریح کرد: سوال ما از ایشان این است که مگر در زمان شما پیشرفت هسته‌ای اتفاق افتاد که تحریمی هم صورت بگیرد؟! شما با مذاکرات‌تان همه چیز را به تعطیلی کشاندید.

پدر شهید احمدی روشن اظهار داشت: پیشرفت‌هایی هم که بعدا در زمینه هسته‌ای داشتیم همه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی افرادی مثل شهید احمدی روشن، شهریاری، رضایی نژاد و امثال آنها بود.

دیگر همه می‌دانند در کاخ سعدآباد چه گذشت

وی تصریح کرد: دیگر همه می‌دانند که در کاخ سعد آباد چه گذشت و هنوز تصویر خنده‌های آقای روحانی با جک استراو وزیر خارجه وقت انگلیس در ذهن‌ها هست.

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه آقای حسن روحانی از تیم هسته‌ای‌شان گفتند و از این تیم تمجید کردند، گفت: حالا خوب است آقای روحانی به این پرسش پاسخ دهند که این تیم الان کجا هستند؟! اعضای این تیم در آمریکا و اروپا چه می‌کنند؟! اگر اینها تیم هسته‌ای داشتند چطور نتوانستند یک درصد اورانیوم غنی کنند.

آقا شاخص‌ها را مشخص کردند و ما نباید گول حرف‌های اینها را بخوریم

به گفته وی مردم ایران اسلامی باید سرنوشت کشورشان را دست کسانی بسپارند که حداقل به خدا، ولایت و مردم ایمان داشته باشد و اخم و تخم استکبار جهانی برایش مسئله نباشد و دنبال چراغ سبز دشمنان نباشند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان اظهار داشت: حضرت آقا شاخص‌ها را برای ما مشخص کردند و ما نباید گول حرف‌های اینها را بخوریم. اینها ثابت کردند که نمی‌توانند و من از اعماق قلبم به آن باور دارم که آنها نمی‌توانند.
منبع:sw-v
برچسب ها:
احمدی روشن روحانی واكنش پدر شهيد احمدي روشن به اظهارات حسن روحاني
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان