کاندیدای اصلح از نگاه سران گنابادیه

  • شناسه خبر: 19899
کاندیدای اصلح از نگاه سران گنابادیه

به گزارش”خانه خشتی” به نقل از انتخاب؛ طبق آخرین گزارش‌هایی که از جلسات هفتگی نورعلی تابنده در حسینه امیرسلمانی منتشر شده است، بزرگان این فرقه با اشاره به انتخابات پیش رو و افراد رد صلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان شایعاتی را در بین مریدانشان! منتشر کرده و با بیان کنایه‌آمیزی شورای نگهبان را به سخره گرفته […]

خانه » آخرین اخبار » کاندیدای اصلح از نگاه سران گنابادیه

به گزارش”خانه خشتی” به نقل از انتخاب؛ طبق آخرین گزارش‌هایی که از جلسات هفتگی نورعلی تابنده در حسینه امیرسلمانی منتشر شده است، بزرگان این فرقه با اشاره به انتخابات پیش رو و افراد رد صلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان شایعاتی را در بین مریدانشان! منتشر کرده و با بیان کنایه‌آمیزی شورای نگهبان را به سخره گرفته و ویژگی‌های فرد اصلح را بیان کرده‌اند.
اقطاب گذشته فرقه گنابادیه در دیدگاهی مشابه فرد فعلی ویژگی‌های فرد اصلح را متفاوت با اسلام شیعی اعلام کرده‌اند.
رضاعلیشاه گنابادی در کتاب خورشید تابنده، منافع شخصی را مهمترین اولویت انتخاب فرد اصلح در انتخابات بیان کرده است.(۱) وی در ادامه مباحث خود انتخاب اصلح را منوط به صلاحیت مملکت بیان کرده و دیانت فرد اصلح را در اولویت سوم انتخاب کرده است.(۲)
یادآور می‌شود فرقه گنابادی، خود را از شیعیان برتر می‌دانند در صورتی که اصل منافع شخصی را در اولویت اول و  دیانت را در اولویت سوم قرار می‌دهند.

پی‌نوشت:

۱٫ خورشید تابنده، ص ۷۲۷

۲٫ همان، ص ۷۲۸

برچسب ها:
انتخابات92 خانه خشتی، رفسنجان فرقه گنابادیه کاندیدای اصلح از نگاه سران گنابادیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان