راهکارهای مسیحیت صهیونیست در انتخابات ریاست جمهوری+سند

  • شناسه خبر: 19895
راهکارهای مسیحیت صهیونیست در انتخابات ریاست جمهوری+سند

به گزارش”خانه خشتی”  به نقل از انتخاب، با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری، شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحیت صهیونیستی نظیر “نجات، هفت، Sat 7، آژانس خبری محبت” و… سعی دارند به طرق مختلف حضور مردم در این حماسه سیاسی را کمرنگ جلوه دهند. از این رو “هرمز شریعت” مدیر شبکه سَت ۷، با استفاده از فضای […]

خانه » آخرین اخبار » راهکارهای مسیحیت صهیونیست در انتخابات ریاست جمهوری+سند

به گزارش”خانه خشتی”  به نقل از انتخاب، با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری، شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحیت صهیونیستی نظیر “نجات، هفت، Sat 7، آژانس خبری محبت” و… سعی دارند به طرق مختلف حضور مردم در این حماسه سیاسی را کمرنگ جلوه دهند. از این رو “هرمز شریعت” مدیر شبکه سَت ۷، با استفاده از فضای انتخاباتی به سیاه‌نمایی در خصوص فعالیت‌های نظام پرداخته و به جای پرداختن به مسائل تبشیری به مسائل اجتماعی ـ سیاسی داخل ایران با رویکرد معاندانه می‌پردازد.

این رویکرد رسانه‌های مسیحی فارسی زبان متمرکز بر ایران، بر همان سیاست اسلام‌هراسی و القاء تصویری نادرست از مسیحیان در ایران استوار است. در حالی که رویکرد این‌گونه شبکه‌ها مبتنی بر الهیات ضاله استوار است که حتی بر مبنای نظر مسیحیان سنتی ایرانی نیز قابل قبول نمی‌باشد. جریان تبشیری صهیونیستی سعی دارد تا با تهاجم به اسلام و تمرکز بر ایران بخشی از پازل صهیونیزم را تکمیل نماید. رویکرد رسانه‌ای این شبکه‌ها در تمیجید از آمریکا و تقدیس اسرائیل خود بهترین گواه بر مزدور بودن این شبکه‌ها است که توسط همین جریان نیز تأمین مالی می‌شوند.

سسسسسسسسسسسسسس

 

راه‌کارهای ارائه‌شده توسط سازمان‌های مسیحیت صهیونیست:
– خدشه به صحت انتخابات با پوشش اظهارات معارضان نظام و احمد شهید
– بازتاب اختلاف‌ها در فضای داخلی و سیاسی به جهت کم‌توان نشان دادن و سست بودن پایه‌های نظام اسلامی
– ارائه تصویر اغراق‌آمیز از برخی مشکلات اجتماعی در ایران، مربوط دانستن ناجوانمردانه بعض آنها با مذاهب و نتیجه‌گیری عدم توان تغییر در چنین وضعیتی

علی‌رغم چنین تحریکات بی‌اساسی جامعه مسیحی ایران با این جریان کوچکترین ارتباطی نداشته و همواره در صحنه‌های مختلف اجتماعی حضوری جدی داشته‌اند. اقلیت‌های دینی در جمهوری اسلامی محترم هستند و همه‌گونه آزادی برای انجام فرائض دینی خود را دارا می‌باشند. آنان مانند سایر گروه‌های نژادی و مذهبی از نعمت آزادی و حریّت استفاده کرده‌، زبان، آداب، رسوم و سنن قومی خود را که ضامن بقاء آنان می‌باشد حفظ و حراست نموده و در میان افراد جامعه خود آزادانه اشاعه می‌دهند‌.
همچنین در تهران مؤسسات، کلیسا، مدرسه، انجمن‌های متعلق به فعالیت اشتغال دارند. تعداد قابل توجهی از اقلیت‌های مسیحی کارمندان دولت، پزشک، مهندس، معمار، وکیل و مدرس یا مالک یا سهامدار شرکت‌ها و مؤسسات حرفه‌ای و تجاری مختلف هستند. همراهی اقلیت‌های مذهبی بخصوص مسیحیان شریف ایرانی در مقاطع مختلف انقلاب صحنه‌ای از وحدت را به نمایش گذارده که نمونه آن حضور غیرتمندانه آنها در دفاع مقدس و عرصه‌های اجرایی و مدیریتی در ایران بوده است.

مسیحیان همانند دیگر اقلیت‌های شناخته شده در قانون اساسی نمایندگان ویژه‌ای نیز در مجلس شورای اسلامی داشته و همواره در انتخابات مختلف حضوری شکوهمند داشته‌اند. این بار نیز مانند گذشته جامعه مسیحیان با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به دشمنان ایران و جامعه مسیحیان نشان خواهند داد که گزافه‌گویی دشمنان راه به جایی نخواهد برد و مانند گذشته پیروز این عرصه ملی، ملت قهرمان ایران از همه قشر‌ها و ادیان و طوایف خواهند بود.

برچسب ها:
خانه خشتی راهکارهای مسیحیت صهیونیست در انتخابات ریاست جمهوری+سند رفسنجان مسیحیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان