فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

انتقال سیل زدگان روستای ناصریه رفسنجان به محل امن با دو دستگاه نفربر سپاه

  • شناسه خبر: 198606
انتقال سیل زدگان روستای ناصریه رفسنجان به محل امن با دو دستگاه نفربر سپاه

سیل زدگان روستای ناصریه رفسنجان با دو دستگاه نفربر سپاه به محل امن منتقل شدند.

خانه » اسلاید شو » انتقال سیل زدگان روستای ناصریه رفسنجان به محل امن با دو دستگاه نفربر سپاه

به گزارش خانه خشتی؛ شب گذشته هجوم سیلاب ها از سمت سرچشمه به سوی رفسنجان منجر به صدور اعلام تخلیه شهرک ها و روستاها در مسیر این سیلاب شد.

 

روستای ناصریه رفسنجان به واسطه قرار گرفتن در بستر رودخانه گیودری دیشب شرایط خاص داشت که با حضور به موقع گروه های جهادی هم مسیر سیلاب به سرعت باز شد و هم جاماندگان در روستا به جای امن منتقل شدند.

 

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یکی از جهادگران در منطقه ناصریه رفسنجان بود که شخصا و با همراهی فرمانده سپاه رفسنجان در میدان حاضر شدند.

وی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح فعالیت های سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اولین اقدام پس از اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در استان کرمان ، قرارگاههای بحران سپاه در مرکز استان و شهرستان ها به ویژه شهرستان های نوار غربی و جنوبی که بیشتر تهدید متوجه آنان بود، تشکیل شد.

وی افزود: گروه های جهادی در حالت آماده باش قرار گرفتند و قرارگاههای بحران با کمک فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها فعال شدند.

سردار نظری خاطر نشان کرد: با افزایش بارندگی در روز گذشته در شهرستان های رفسنجان، شهربابک و زرند شاهد بیشترین بارش ها بودیم.

وی تصریح کرد: روستای ناصریه رفسنجان از سمت سرچشمه و کبوترخان در معرض شدید سیلاب ها قرار داشت و شهر در تهدید سیلاب ها بود و دستور تخلیه روستا صادر شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: بخشی از مردم جامانده در روستا شب گذشته توسط دو دستگاه نفر بر گروه توپخانه ۶۵ صاعقه به محل امن جابجا شدند.

وی افزود: با توجه به فروکش کردن آب در ناصریه و ورود حجم بالایی از آب سیلاب به داخل شهر به ویژه بلوار امام علی و حوالی بیمارستان، گروه های جهادی به این بخش گسیل یافتند و یاری رسان مردم باشند.

سردار نظری گفت: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان نیز صبح امروز در رفسنجان حضور یافتند تا برآوردی انجام و فعالیت گروه های جهادی در منطقه تسریع یابد‌.

انتهای پیام /

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان