اعتبار دوبانده‌سازی جاده داوران رفسنجان افزایش یافت

  • شناسه خبر: 198586
اعتبار دوبانده‌سازی جاده داوران رفسنجان افزایش یافت

با حضور نماینده مجلس، جلسه بررسی وضعیت راه‌های شهرستان برگزار و تصمیماتی جهت ساماندهی محورهای شهرستان اتخاذ شد.

خانه » آخرین اخبار » اعتبار دوبانده‌سازی جاده داوران رفسنجان افزایش یافت

به گزارش خانه خشتی؛ با حضور نماینده مجلس، فرماندار، معاون اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمان و رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان رفسنجان جلسه بررسی وضعیت راه‌های شهرستان رفسنجان برگزار شد.

در این جلسه نسبت به ۵ کیلومتر ابتدایی جاده نوق که به دلیل مشکلاتی رها شده بود، تصمیم گیری شد که توسط پیمانکار فعلی کار تحویل گرفته و به اتمام برسد و زیرسازی جاده تا کمال‌آباد تا شهریورماه تکمیل و آماده آسفالت شود. همچنین با همکاری دهیاری بخشی از جاده که خارج از طرح هادی است جدول‌گذاری شود، تیرهای چراغ برق جابه‌جا و مسیر آسفالت شود.

نماینده مجلس در این جلسه بر ضرورت تسریع در اجرای باند دوم جاده نوق از صفائیه تا بهرمان و در فاز بعدی تا جوادیه الهیه تأکید کرد و گفت: در این خصوص پیگیری می‌کنیم و مسؤولان شهرستان و اداره مربوطه همکاری کنند که این بخش از جاده هم ساماندهی شود.

در این جلسه نسبت به تملک و رفع معارض حدود ۵ کیلومتر در محدوده اسماعیل‌آباد بحث و گفت‌وگو شد و طی تماس نماینده با آقای غفاری معاون وزیر مسکن و شهرسازی در خصوص محور شهربابک به رفسنجان، مقرر شد موسی‌زاده معاون مسکن و شهرسازی استان کرمان به تهران اعزام و اقدامات لازم در این باره صورت گیرد.

جاده داوان بحث دیگری بود که در این جلسه به آن اشاره شد، با پیگیری نماینده مجلس اعتبار بیشتری به این جاده اختصاص یافته و در حال حاضر عملیات تعریض و زیرسازی در این محور در حال اجراست.

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای شروع ‌کار احداث کمربندی شرقی رفسنجان نیز که با پیگیری حجت‌الاسلام جلالی به این محور انجام شده، موضوع دیگر این جلسه بود که با تأکید دکتر جلالی، با همکاری مسؤولان این طرح باید با قوت دنبال شود و از بار ترافیکی سطح شهر کاسته شود.

حجت‌الاسلام جلالی در این جلسه از بازدید خود از محور خنامان به‌ دره‌در خبر داد و گفت: طی صحبت با پیمانکار زیرسازی این مسیر که به طول ۲۰ کیلومتر از گلوسالار تا دره‌در در حال اجراست، تقریبا رو به اتمام است و باید دنبال تأمین قیر باشیم که آسفالت آن اجرا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان