قدردانی نماینده مجلس از برگزارکنندگان جشنواره «ستاره‌های صحنه» 

  • شناسه خبر: 198531
قدردانی نماینده مجلس از برگزارکنندگان جشنواره «ستاره‌های صحنه» 

نماینده مردم رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان را در ابعاد مختلف مثبت ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره ظرفیت‌های خیلی خوبی برای شهرستان ایجاد کرد.

خانه » اسلاید شو » قدردانی نماینده مجلس از برگزارکنندگان جشنواره «ستاره‌های صحنه» 

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی طی سخنانی در خصوص میزبانی رفسنجان در پنجمین جشنواره ستاره‌های صحنه اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در سطح وسیع و گسترده که از ۱۵ کشور در آن شرکت‌کننده حضور داشت بر جذابیت آن افزوده بود به‌ویژه هنرمندانی از فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورها و حضور هنرمندان در بخش شهید سلیمانی برجسته و مؤثر بود.

وی معرفی شهرستان رفسنجان و مجتمع مس و معرفی ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و استعدادهای این شهرستان را از نکات مثبتی دانست که در این جشنواره رقم خورد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پخش مصاحبه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در خصوص حضور بچه‌های رفسنجان در دفاع مقدس و پخش تصاویری از جبهه و جنگ از بچه‌های رفسنجان و تجلیل از مقام یکی از شهدا و آزادگان شهرستان را از برنامه‌های جانبی و ارزشمند این جشنواره دانست.

وی پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان را در ابعاد مختلف مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی ظرفیت‌های خوبی برای شهرستان ایجاد می‌کند و باید تداوم داشته باشد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در پایان از همه دست‌اندرکاران، حامیان و شرکت‌کنندگان این جشنواره قدردانی کرد و گفت: به همه این عزیزان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همه بتوانیم در راه خدمت به نظام و مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان