سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

دورنمای باشگاه مس در حد تشکیل یک باشگاه حرفه ای است

  • شناسه خبر: 198365
دورنمای باشگاه مس در حد تشکیل یک باشگاه حرفه ای است

محمد ربیعی گفت: دورنمای و رویکرد مجموعه باشگاه مس، برای آینده می تواند رویکردی برای تشکیل یک باشگاه حرفه ای باشد.

خانه » آخرین اخبار » دورنمای باشگاه مس در حد تشکیل یک باشگاه حرفه ای است

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی در حاشیه دیدار دوستانه تیم پیکان تهران و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: دلتنگ مردم رفسنجان هستم. آنها به من لطف دارند. من از همین جا از همه آنها تشکر می کنم. در مربی گری دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. مربی، زیاد تیم عوض نمی کند، سه سال شهرداری اردبیل و سه سال بادران را داشتم و ۴ سال در رفسنجان؛ ده سال از کارنامه باشگاهی من در سه باشگاه رقم خورد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: در دنیا هم پروژه‌های فنی به این حالت شکل می گیرد و این ثبات به مجموعه باشگاه کمک کرده است. برنامه صعود سه سال بود که یکساله صورت گرفت در سال اول هدفمان بقای تیم بود. تیم به رتبه هشتم تک رقمی رسید. مجموعه ارتقاء خوبی داشت و از آقایان زیندینی، علیزاده، هیات مدیره محترم و آقایان دکتر سعدمحمدی و رستمی مدیران سابق و فعلی صنایع مس تشکر می کنم.
ربیعی افزود: نتیجه آن این شده که رفسنجان در کل کشور یک هویت قوی از لحاظ ساختاری و اینکه توانست خودش را در حد باشگاه های اول کشور نزدیک نماید این قابل قبول است. کار گروهی بوده است. مردم هم قدردان هستند و به مردم و مجموعه کمک می کنند.
وی گفت:در دوسال اخیر پیشامدهای زیادی رخ داد چون قرارداد داشتم و باشگاه با جدایی من مخالفت کرد. حس خوبی بین من و مدیران این مجموعه است در جهت اینکه کار انجام می دهیم و سبب شد مسیر را با مس رفسنجان ادامه دهیم.
ربیعی عنوان کرد: دورنمای و رویکرد مجموعه، برای آینده می تواند رویکرد مناسب برای تشکیل یک باشگاه حرفه ای و استمرار آن در آینده در سطح فوتبال کشور باشد و امیدواریم یک روزی شاهد حضور این تیم در باشگاه های آسیا در هشت و چهار تیم آسیا باشد و پله پله این هدف گذاری ها انجام شود.
سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: ما سال گذشته توانستیم خود را به جمع شش تیم مدعی برسانیم در رقابت بودیم. ۷۵ درصد ساختار را حفظ کردیم چند بازیکن را از دست دادیم و جای آنها جذب کردیم در بخش دروازه و دفاعی نیاز به ترمیم بودیم. علیاری را از دست دادیم. مثلا در دورازه نیاز به ترمیم بودیم، در دفاع نیاز به دو بازیکن داشتیم علیاری را از دست دادیم شیمبا را جایگزین کردیم. با تشکر از عقیل کعبی که دو سال فوق العاده داشت که تشخیص دادم آنجا باید یک جابجایی صورت گیرد.
وی ادامه داد: خیلی تیم پر هزینه ای و با تغییرات نداشتیم. مثلاً فائزالرشیدی را دادیم حامد لک را گرفتیم. سال گذشته در همان بازی اول محمد انصاری را از دست دادیم که تا پایان فصل کسی را جذب نکردیم. الان هم محمد انصاری هم عقیل کعبی را از دست دادیم ایمان سلیمی و رامتین سلسیمان زاده را آوردیم. مهدی کیانی را در نیم‌فصل از دست دادیم و پورامینی را آوردیم، با تشکر از ایشان، فرشید باقری را جذب کردیم.
ربیعی گفت: لیست ابتدایی من نشد اما با تلاش مسئولین باشگاه با توجه به بودجه ای که داشتیم تیم تیم خوبی بسته شد. به چند بازیکن وارد مذاکره داشتیم ولی بودجه مان نرسید.
سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: رقیبان سرسختی داریم، ببینید تیم های فولاد، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر چه بازیکنانی جذب کرده‌اند و آنها هم در این مسئله پرقدرت حاضر شدند و در مجموع بین ۸ تا ۹ تیم در بالای جدول رقابت سنگین وجود دارد.

برچسب ها:
سرمربی تیم مس محمد ربیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان