مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی مطرح کرد؛

ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب

  • شناسه خبر: 197905
ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب در جامعه، توسط مردم متدین، روحانیت و مسئولین با روشهای دقیق دینی، علمی و قانونی تاکید کرد.

خانه » گفت‌وگو » ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب

به گزارش خانه خشتی؛  مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در گفتگویی با خبرنگار ما با موضوع اهمیت حجاب در جامعه، اظهار کرد: حجاب به عنوان یکی از احکام وجوبی اسلام است و مورد توافق فقهای همه مذاهب اسلامی می باشد.

مرضیه کهنوجی تصریح کرد: حجاب و پوشش در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، خانوادگی و …دارای آثار و فواید مثبتی است؛ در واقع حجاب، فرهنگی اصیل در جامعه اسلامی و پرچمی برای نظام اسلامی است.

وی افزود: پژوهش ها نشان می دهند که زنان با حجاب؛ رضایت جسمانی و عزت نفس بالاتری دارند و کمتر به خود اجازه می دهند با توسل به مواد آرایشی و مصنوعی خود را در معرض دید دیگران قرار دهند.

مدیر فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: زنان با حجاب به دیگران اجازه نمی دهند که با آنها به عنوان یک سرگرمی و ابزاری برای لذت جویی، برخورد نمایند.

وی بیان کرد: حجاب یک مسأله اجتماعی است؛این که عده ای اذعان دارند که پوشش من به خودم مربوط است از آثار و تبعات بی حجابی غافل هستند و یا خود را به خواب زده اند. مگر می شود مسأله به این مهمی را که نوعی رفتار اجتماعی است را منکر شد و به دیده ی مسأله شخصی به آن نگریست؟

مرضیه کهنوجی عنوان کرد: امروزه تلاشهای زیادی هم توسط عوامل داخلی و هم عوامل خارجی مخالف حجاب،جهت بی ارزش نشان دادن حجاب و پوشش مناسب انجام می شود و متاسفانه شاهد این مسأله هستیم که دارند به اهداف و مقاصد خودشان می رسند، چرا که در مسیر تضعیف حجاب تلاشهای بی وقفه ای را دنبال می نمایند و برای هرمخاطب و هر گروه سنی برنامه خاصی را دنبال می نمایند.

وی افزود: با تلاشی وصف ناپذیر و با برنامه ریزی های دقیق و موشکافانه ارزش و قداست حجاب دختران و زنان مسلمان را مورد هجمه قرار داده اند.در واقع یکی از دلایل اصلی موفقیت آنها استمرار و تلاش بی وقفه در این مسیر و توسل به انواع و اقسام ابزار و شگردها می باشد.

مرضیه کهنوجی خاطرنشان کرد: لذا می طلبد برای مقابله با این هجمه هر چه بیشتر مثلث؛ مردم متدین، روحانیت و مسئولین؛ کمر همت را ببندند و با روشهای دقیق دینی، علمی و قانونی برای مبارزه جدی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان