جوان هندی در جیرفت کرمان مسلمان شد+ عکس

  • شناسه خبر: 19763
جوان هندی در جیرفت کرمان مسلمان شد+ عکس

جوان هندوستانی اهل ایالت کارناتاکا که همسر ایرانی انتخاب کرده است در دفتر امام جمعه جیرفت مسلمان شد و پس از آن همسرش را به عقد دائم خود درآورد. به گزارش “خانه خشتی”: جیمی کاریاپا اهل شهر مسیور ایالت کارناتاکا پس از آشنایی با دختر ایرانی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در آن شهر […]

خانه » آخرین اخبار » جوان هندی در جیرفت کرمان مسلمان شد+ عکس

جوان هندوستانی اهل ایالت کارناتاکا که همسر ایرانی انتخاب کرده است در دفتر امام جمعه جیرفت مسلمان شد و پس از آن همسرش را به عقد دائم خود درآورد.

به گزارش “خانه خشتی”: جیمی کاریاپا اهل شهر مسیور ایالت کارناتاکا پس از آشنایی با دختر ایرانی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در آن شهر تحت تأثیر رفتار و ویژگی‌های زنان مسلمان قرار گرفته و پس از ازدواج به سبک خود برای مسلمان شدن و عقد اسلامی به ایران آمده است.

جیمی کاریاپا که نام خود را به جمیل علی تغییر داد پس از مراسم مسلمان شدن و جاری ساختن شهادت به پیامبری حضرت محمد (ص) و امامت حضرت علی (ع) اظهار داشت: خیلی خوشحالم که من را به عنوان یک نفر در دینتان و عضوی از خانواده خود قبول کردید.

صیغه عقد دائم این زوج توسط حجت‌ا‌لاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت و حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی به عنوان وکیل جمیل علی جاری شد.

به گزارش فارس، از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یک بسته فرهنگی شامل قرآن به زبان انگلیسی و مجموعه احادیث به زبان فارسی و انگلیسی به همراه اطلس مصور تاریخ اسلام  به این زوج هدیه شد.

امام جمعه جیرفت ضمن تبریک به این زوج اظهار داشت: این اتفاق بسیار مبارکی است که یک ایرانی مسلمان چنین تأثیر خوبی بر یک هندو گذاشته که سبب گرویدن او به اسلام شده است.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
جوان هندی در جیرفت کرمان مسلمان شد+ عکس جیرفت خانه خشتی رفسنجان مسلمان شدن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سهراب

    سلام این دختر جیرفتی بوده یا نه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان