نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس؛

حمایت شرکت ملی صنایع مس از تیم فوتبال «مس رفسنجان» بیشتر شود

  • شناسه خبر: 197176
حمایت شرکت ملی صنایع مس از تیم فوتبال «مس رفسنجان» بیشتر شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به موفقیت‌های تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر گفت: ضرورت دارد این تیم بیش از پیش از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران حمایت شود تا بتواند در فصل جدید به مسابقات آسیایی راه یابد.

خانه » اسلاید شو » حمایت شرکت ملی صنایع مس از تیم فوتبال «مس رفسنجان» بیشتر شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در جلسه‌ای با دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن پیگیری وعده‌های مدیرعامل این شرکت مبنی بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس در رفسنجان، بر سرعت‌بخشیدن به آن تأکید کرد و گفت: مصوباتی که در این خصوص مطرح شده باید هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی ابراز امیدواری کرد مدیران با تجربه و پا به کار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هرچه زودتر از این فرصت استفاده کرده و نسبت به خرید ابزارآلات، تجهیزات و آماده‌سازی زیرساخت‌ها اقدام کنند.

بحث آزمون استخدامی مس موضوع دیگری بود که حجت‌الاسلام جلالی به آن اشاره کرد که قرار شد جلسه‌ای با حضور شورای تأمین شهرستان تشکیل و به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در ادامه مباحث خود خواستار حمایت بیش از پیش شرکت ملی صنایع مس ایران از تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان شد و تصریح کرد: این تیم در کنار مربی خوبی که دارد توانسته در جدول لیگ برتر جایگاه خوبی داشته باشد و ضرورت دارد حمایت شود که در فصل جدید آن را جزو تیم‌های راه‌یافته به مسابقات آسیایی ببینیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کلانتری

    آخه فوتبال مس چه دردی از مردم دوا میکنه ! یکی نیست به این مسئولین بگه درد مردم با این حرفها دوا نمیشه ؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان