نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

توزیع عادلانه خدمات حق مردم است / روستاهای زیر ۱۰۰ نفر نباید از نگاه مسئولان دور بمانند

  • شناسه خبر: 197129
توزیع عادلانه خدمات حق مردم است / روستاهای زیر ۱۰۰ نفر نباید از نگاه مسئولان دور بمانند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه خدمات نظام باید در همه جا به‌صورت عادلانه توزیع شود، گفت: روستاهایی که زیر ۱۰۰ نفر جمعیت دارند و فاقد دهیاری و بعضا شورا هستند نباید از نگاه مسئولان دور بمانند و بخشداری باید نسبت رفع مشکلات آنان اقدام جهادی کند.

خانه » اخبار ویژه » توزیع عادلانه خدمات حق مردم است / روستاهای زیر ۱۰۰ نفر نباید از نگاه مسئولان دور بمانند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در سفری به روستاهای حسین آباد، محمدآباد شهید، صالح آباد و اسدآباد دهستان خنامان از توابع بخش مرکزی با اهالی این روستاها دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام جلالی در تشریح این سفر اظهار کرد: بخشی از روستاهای ما چون جمعیتی کمتر از ۱۰۰ نفر دارند، فاقد دهیاری و حتی شورا هستند و متأسفانه به علت اینکه دهیاری و شورا نداشتند صدایشان به جایی نرسیده و از قلم افتاده‌اند.

وی ادامه داد: این روستاها طبق قانون باید زیر نظر بخشداری باشند و بخشداری باید مدیریت و خدمت‌رسانی کند، که به‌دلیل تغییرات و جابه‌جایی‌ها در بخشداری‌ها این روستاها تا حدودی مورد غفلت واقع شدند.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: در دیداری که با مردم خونگرم این روستاها داشتیم با آنکه کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند اما هیچ گلایه‌مندی نداشتند .از خدماتی که دریافت می‌کردند ازجمله آب، برق و گاز راضی بودند، اما مشکلی که به چشم می‌خورد کوچه‌های فاقد آسفالت بود و با توجه به اینکه خاک این مناطق هنگام بارندگی چسبندگی پیدا می‌کند و برای اهالی مشکل‌ساز است ضرورت دارد تا زمانی که آسفالت تأمین می‌شود، ابتدا شن‌ریزی صورت گیرد.

جلالی با بیان اینکه کوچه‌های این روستاها محدود و آسفالت زیادی هم لازم ندارند، تأکید کرد: بخشداری نسبت به ساماندهی این روستاها هرچه سریع‌تر با دستگاه‌های مربوطه ازجمله بنیاد مسکن، راهداری و سایر دستگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کند و با تصمیماتی که گرفته می‌شود، عقب‌ماندگی‌های این سال‌های روستاها به‌صورت جهادی را جبران کند.

انتهای پیام /

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان