۲۵ تن سیم مسی در رفسنجان سرقت شد

  • شناسه خبر: 197036
۲۵ تن سیم مسی در رفسنجان سرقت شد

رییس اداره برق شهرستان رفسنجان گفت: سرقت سیم برق امسال نسبت به سال قبل ۳۰۰ درصد در رفسنجان افزایش یافته و تقریبا ۲۵ تن سیم مسی در شبکه معادل ۱۰ میلیارد تومان سرقت شد.

خانه » رفسنجان » ۲۵ تن سیم مسی در رفسنجان سرقت شد

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا یوسفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت سیم های برق در رفسنجان به چالشی برای مردم تبدیل شده و امسال این سرقت نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: امسال ۲۵ تن سیم مسی برق با ارزش ۱۰ میلیارد تومان در رفسنجان به سرقت رفته و با توجه به اینکه در تابستان مصرف بار انرژی خطوط افزایش یافته نتوانستیم با توجه به حجم سرقت سیم های برق، اصلاح شبکه را به موقع انجام دهیم.

یوسفی بیان کرد: با افزایش مصرف بار انرژی خطوط، افت ولتاژ ایجاد شده و موجبات نارضایتی مردم فراهم شده و باید چاره ای در این زمینه می کردیم که یک اکیپ در قالب ۳ گروه اداری برای اصلاح شبکه تشکیل دادیم تا بتوانند اصلاح شبکه را انجام دهند و مردم  بتوانند از نعمت برق استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا افق ۱۴۰۴ کل شبکه سیمی رفسنجان جمع آوری و به کابل خودگردان تبدلی می شود.

رییس اداره برق شهرستان رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان دوشنبه ها واحدهای صنعتی مکلف هستند دستگاه های کارخانه ها را خاموش کنند.

وی بیان کرد: شهرداری رفسنجان متقبل شده است درختان مزاحم برای سیم های برق در خیابان ها را جمع آوری کند.

یوسفی افزود: در مورد واگذاری و صدور پروانه ساختمان نیز شهرداری قبلا استعلامات را نمی گرفت که در نهایت تعرضاتی به شبکه برق وارد می شد لذا شهرداری تصمیم گرفته که همکاری لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا قرار شد شهرداری با نظام مهندسی و اداره برق جلسات آموزشی برگزار کند تا جاهایی که خطوط ۲۰ برق رد می شود شهرداری رفسنجان از اداره برق استعلام گرفته و سپس پروانه ساختمان صادر کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان