گزارش تصویری؛

سومین المپیاد ورزشی محلات شهرستان رفسنجان آغاز به کار کرد

  • شناسه خبر: 196935
سومین المپیاد ورزشی محلات شهرستان رفسنجان آغاز به کار کرد

سومین المپیاد ورزشی محلات شهرستان رفسنجان از شب گذشته کار خود را آغاز کرد.

خانه » ورزشی » سومین المپیاد ورزشی محلات شهرستان رفسنجان آغاز به کار کرد

به گزارش خانه خشتی ؛ سومین المپیاد ورزشی محلات شهرستان رفسنجان با حضور رئیس شورای شهر ، شهردار ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، مدیر عامل باشگاه ورزشی صنعت مس رفسنجان و جمعی از ورزشکاران  در محل ورزشگاه تختی این شهر آغاز به کار کرد.

شهردار رفسنجان شامگاه گذشته در این آئین اظهار کرد: دومین المپیاد ورزشی محلات شهرستان سال قبل در ۸ رشته با حضور ۷۰۰ شرکت کننده برگزار شد.
مجید کهنوجی بیان کرد: در سومین المپیاد ورزشی محلات قرار است بیش از هزار و ۴۰۰ نفر در ۲۳ رشته از جمله تیر و کمان، والیبال، فوتسال، شطرنج و غیره شرکت کنند و در پایان با انتخاب برگزیدگان از آن ها تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی همچنین اظهار کرد: برای تأسیس باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان مشکلات سد راه را برطرف خواهیم کرد و با کمک باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس و اداره ورزش و جوانان آن را ایجاد می کنیم و پس از آن برای استعدادیابی و حمایت از علاقمندان به ورزش تمام تلاش را به کار خواهیم گرفت.
کهنوجی تصریح کرد: پس از شناسایی استعدادها آن ها را تحویل باشگاه صنعت مس خواهیم داد تا آن ها را پرورش دهد و ورزشکارانی افتخارآفرین برای کشورمان تربیت کنند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به ایجاد دهکده ورزشی اشاره کرد و گفت: برای ایجاد آن از شورای اسلامی شهر مصوبه بودجه را تحویل گرفته و برای انجام زیرساخت آن اقدام خواهیم کرد.
کهنوجی ادامه داد: قرار است این دهکده ورزشی در ۳۰۰ هکتار در پشت بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) ایجاد شود که زیرساخت آن توسط شهرداری آماده می شود و هیئت های ورزشی به این مکان انتقال داده می شوند.
وی افزود: اگر این دهکده احداث شود بزرگترین مجموعه دهکده ورزشی در جنوب شرق کشور خواهد بود.
رفسنجان دارای ۴۰ هیئت ورزشی است و در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید

    الان یه سوال ؟ برگزاری این مسابقات چه تاثیری در آبادی شهر داره ! کهنوجی خجالت نمیکشه ؟ این همه وضع شهر داغونه و تو داری پول شهرداری رو صرف مسابقه میکنی و نشستی تماشا میکنی !
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان