جمهوری اسلامی دست برتر منطقه و جهان است/تمرکز جبهه مقاومت بر نابودی اسرائیل باشد

  • شناسه خبر: 196893
جمهوری اسلامی دست برتر منطقه و جهان است/تمرکز جبهه مقاومت بر نابودی اسرائیل باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در خط مقدم علیه جمهوری اسلامی و دیگر ملل مسلمان است، گفت: جبهه مقاومت باید تمام تمرکز خود را روی نابودی اسرائیل بگذارد.

خانه » اسلاید شو » جمهوری اسلامی دست برتر منطقه و جهان است/تمرکز جبهه مقاومت بر نابودی اسرائیل باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله پهپادی به تیم جاسوسی موساد و به هلاکت رسیدن ایلاک رون، مسؤول جوخه ترور رژیم صهیونیستی، به مصادره کشتی ایرانی توسط یونان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از این مصادره، جمهوری اسلامی ایران دو کشتی یونانی را در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد و امروز شاهدیم که دادگاه یونان به نفع جمهوری اسلامی ایران رای صادر می‌کند و بازگشت کشتی ایران رقم خواهد خورد که اینها همه از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: تا زمانی که اسرائیل این غده سرطانی وجود دارد لابی صهیونیست نمی‌گذارد ایران با اروپا ارتباط برقرار کند. در پی این لابی و گزارشات غلطی در خصوص آژانس انرژی اتمی در خصوص ایران و بیانیه آژانس که اشتباه بزرگی مرتکب شد، تمام آنچه تا کنون با برجام و غیربرجام بافته بودند پنبه شد.

وی ادامه داد: در برابر این بیانیه، جمهوری اسلامی با اقتدار دو دوربین آژانس را از کار انداخت، که نشان می‌دهد جمهوری اسلام به هیچ عنوان اهل معامله و کوتاه آمدن نیست و اگر بخواهد این روند ادمه پیدا کند ایران قطعا از ان‌پی‌تی خارج خواهد شد.

دکتر جلالی با تأکید بر اینکه ایران دست برتر را در جهان و منطقه دارد، اما به نظر می‌رسد با وجود اسرائیل هیچ توافقی با اروپا و آمریکا نخواهیم داشت، تصریح کرد: بنابراین مسأله مهم و اساسی نابودی اسرائیل است که آن هم کلید خورده و هم رئیس ارتش اسرائیل هم رئیس سابق موساد اعلام کردند اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد.

وی با بیان اینکه لابی صهیونیستی در خط مقدم علیه جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل مسلمان است، ادامه داد: جبهه مقاومت باید تمام تمرکز و انرژی خود را بر نابودی اسرائیل متمرکز کند تا این غده سرطانی برای همیشه از صفحه روزگار محو شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان