۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران رفسنجان اعطا شد

  • شناسه خبر: 196752
۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران رفسنجان اعطا شد

رییس بانک کشاورزی رفسنجان گفت: با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، تسهیلات مردمی سازی یارانه ها از ۲ ماه قبل آغاز شده که در قالب این طرح تا کنون ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران رفسنجان اعطا شد.

خانه » اسلاید شو » ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران رفسنجان اعطا شد

جلال علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خانه خشتی اظهار کرد: دولت با آزادسازی یارانه مرغ، تخم مرغ و چند کالای ضروری دیگر در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها؛ به فعالان صنعت دام و طیور تسهیلات کم بهره اعطا می کند تا با کمبود اقلام نهاده های کشاورزی و دامی مواجه نشوند.

وی افزود: بانک کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی تسهیلات ویژه ای را برای مرغداران در نظر گرفته تا این واحدهای تولیدی با کمبود اقلام نهاده های کشاورزی و دامی مواجه نشوند.

علیزاده تصریح کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها از اردیبهشت امسال همراه با آزاد سازی یارانه ها آن هم فقط در بانک کشاورزی آغاز شده و روزهای تعطیل هم خدمات در خصوص این تسهیلات ارایه می شود.

وی بیان کرد: افراد می توانند تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدارکارت دریافت و از پایانه های فروشگاهی مورد تایید جهاد کشاورزی خرید کنند، متقاضیان بالاتر از ۲ تا ۴۰ میلیارد ریال با توجه به تعداد و ظرفیت دام های موجود در واحدهای تولیدی خود، می توانند از سامانه بازارگاه خرد نهاده های دامی را انجام دهند.

رییس بانک کشاورزی رفسنجان افزود: در شعبه مرکزی بانک کشاورزی در شهر رفسنجان از اردیبهشت امسال تا کنون ۲۴۵ نفر از طریق جهاد کشاورزی معرفی شدند تا نسبت به دریافت تسهیلات در قالب دامدار کارت ( دامدار کارت از سوی جهاد کشاورزی به دامداران اعطا می شود تا از مزایای آن بهره ند شوند) اقدام کنند.

 

علیزاده ادامه داد: از این تعداد تا کنون به ۶۵ متقاضی در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها معادل ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت شده است تا بتوانند نهاده های دام و طیور را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه شعب بانک مرکزی واقع در مناطق نوق، صفائیه، اسماعیل آباد و انار هم به متقاضیان تسهیلات بانکی در این طرح خدمات ارایه می دهند خاطرنشان کرد: متقاضیان علاوه بر مراجعه در روزهای کاری هفته، می توانند در روزهای تعطیل هم مراجعه کنند و ار تسهیلات بانکی در طرح مردمی سازی یارانه ها برخوردار شوند.

گفتگو از: بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان