ثبات قدم و تبعیت از ولایت فقیه راه مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن

  • شناسه خبر: 196382
ثبات قدم و تبعیت از ولایت فقیه راه مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ثبات قدم و اعتقاد راسخ به خداوند و تبعیت از ولایت فقیه را راه مقابله با جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی دشمن عنوان کرد.

خانه » اسلاید شو » ثبات قدم و تبعیت از ولایت فقیه راه مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن

به گزارش خانه خشتی؛ رضا رنجبر کریمی امشب در مراسم محفلی با شهدا که بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار کرد: دو عامل ثبات قدم و یاد خداوند در طول دوران جنگ تحمیلی، باعث شد دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه انسان ساز شکل گیرد.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افزود: انسان های بزرگی مانند شهید سلیمانی از دل این دانشگاه بیرون آمدند که خودشان به مکتب تبدیل شدند.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد اعتقاد راسخ و ثبات قدم است، اگر دیروز صحنه جنگ های فیزیکی بوده امروز بر کسی پوشیده نیست که ما با یک جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی علیه بنیان های معنوی روبرو هستیم، اگر بخواهیم در برابر این جنگ پیروز باشیم باید به شهدا تاسی کنیم و ثبات قدم داشته باشیم.

رنجبر کریمی عنوان کرد: ثبات قدم و برنامه ریزی دقیق و اساسی راه مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی است که متاسفانه به بحث های سیاسی گره خورده و به علت نبودن هم افزایی و تغییر مدیریت، فعالیت های برنامه ریزی شده در هر دوره به فراموشی سپرده می شود.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خاطرنشان کرد: تبعیت از ولی فقیه راه دیگر مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن است و آزادسازی خرمشهر مصداق تبعیت از ولی فقیه بود.

شایان ذکر است، این مراسم با تقدیر از خادم الشهدای دانشگاه ولیعصر(عج) و روایتگری حاج محمد میرزایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان