به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر صورت می گیرد؛

اجتماع دو هزار نفری رزمندگان دفاع مقدس در رفسنجان

  • شناسه خبر: 196371
اجتماع دو هزار نفری رزمندگان دفاع مقدس در رفسنجان

گردهمایی فرمانده تیپ شهید امینی رفسنجان از برپایی اجتماع دو هزار نفری رزمندگان شهرستان های رفسنجان و انار به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اجتماع دو هزار نفری رزمندگان دفاع مقدس در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سردار محمد میرزایی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس همواره گردان های خط شکن لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان از شهرستان رفسنجان بودند و پشتیبانی رفسنجان از لشکر و سپاه زبانزد بود.

وی افزود: ستاد پشتیبانی از جنگ شهرستان رفسنجان و شرکت مس یکی از فعال ترین ستادها بود.

وی ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در کنار ترویج مکتب جهاد و شهادت از ماموریت های تیپ سردار شهید حاج احمد امینی در رفسنجان برشمرد و گفت: ساماندهی رزمندگان دوران دفاع مقدس در دستور کار این تیپ قرار گرفت و ۱۱ هزار بسیجی و رزمنده در رفسنجان شناسایی شده که هفت هزار نفر از آنان در قید حیات و دارای ثبت سوابق رزمندگی هستند.

فرمانده تیپ شهید امینی به عنوان برگزار کننده گردهمایی رزمندگان شهرستان های رفسنجان و انار بیان کرد: گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار روز پنجشنبه ۵ خرداد ماه از ساعت ۱۰ صبح در معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود.

میرزایی تصریح کرد: این گردهمایی با هدف انسجام بخشی بیشتر میان رزمندگان و ایجاد راه ارتباطی نزدیک با مسئولان اجرایی در استان به منظور بررسی وضعیت و مشکلات رزمندگان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجاربی دارند که می تواند برای نیروهای جوان مفید باشد و روحیه ایثار، مقاومت و شهادت طلبی را در آنان تقویت کند.

سردار میرزایی دیدار رزمندگان با دوستان هم رزم و تجدید پیمان با فرمانده کل قوا را از دیگر اهداف برپایی این گردهمایی برشمرد و گفت: استاندار، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، نماینده مردم کرمان و شهرستان های رفسنجان و انار که خود ار رزمندگان دفاع مقدس بودند میهمان این مراسم هستند و سخنران ویژه مراسم نیز سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از دو هزار رزمنده در این گردهمایی شرکت کنند گفت: در این همایش میزبان مسئولان اجرایی در سطح کشور، استان‌ و شهرستان هستیم تا در ارتباط مستقیم با رزمندگان پای صحبت‌های آنان بنشینند.

میرزایی از برپایی میزخدمت در حاشیه این گردهمایی و رسیدگی به مشکلات و مسائل رزمندگان خبر داد و خاطر نشان کرد: نشست بررسی مشکلات رزمندگان با حضور این مسئولان پس از گردهمایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اجتماع تیپ شهید امینی رفسنجان رزمندگان شهرستان های رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان