تدارک شهرداری رفسنجان برای روز ملی جمعیت در بوستان جوان

  • شناسه خبر: 196341
تدارک شهرداری رفسنجان برای روز ملی جمعیت در بوستان جوان

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان جزئیات برپایی مجموعه نمایشگاهی سرمایه های زندگی به مناسبت روز ملی جمعیت را تشریح کرد.

خانه » اسلاید شو » تدارک شهرداری رفسنجان برای روز ملی جمعیت در بوستان جوان

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رمضانی اظهار کرد: مجموعه نمایشگاهی «سرمایه های زندگی» به مناسبت ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت در پارک جوان رفسنجان برپا شده و تا دوم خرداد ماه دایر خواهد بود.

 

وی افزود: این نمایشگاه شامل ۶ غرفه است که در یکی از غرفه های آن، برای گروههای سنی ۵ تا ۸ سال غرفه نقاشی داستان و کاردستی با موضوع افزایش جمعیت تدارک دیده شده است.

 

وی بیان کرد: نمایشگاه مصور بخش دیگری از این مجموعه نمایشگاهی است که شامل چندین موضوع مختلف درباره رشد جمعیت است که به تنهایی محتوای بسیار خوبی را به مخاطب ارائه می دهد بدین معنی که کسانی که پوسترهای بخش مصور را مشاهده کنند، می توانند اطلاعات بسیار خوبی را در خصوص تغییرات جمعیتی به دست بیاوند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه موضوعات نمایشگاه مصور شامل سقط جنین، رزق نوزاد، تغییرات جمعیتی و معایب تک فرزندی است، خاطرنشان کرد: برای افرادی که این پوسترها را مطالعه می کنند، قرعه کشی در نظر گرفته ایم که هر شب به سه نفر سه کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی اهدا می شود.

 

رمضانی کتابفروشی و عرضه محصولات فرهنگی را از دیگر بخش های این مجموعه نمایشگاهی عنوان کرد و افزود: بخش دیگری از نمایشگاه که بصورت جداگانه هم برای آقایان و هم خانم ها در نظر گرفته شده، غرفه سوالات، مشاوره و احکام برای مخاطبین است ضمن آنکه برای سوالاتی که از نمایشگاه مصور مطرح می شود در این غرفه که اساتید مطرح و مجرب حضور دارند، بحث و گفتگو صورت می گیرد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان ادامه داد: غرفه دیگر نمایشگاه برای خانم هایی است که زیر ۴۰ سال سن دارند و فرزند چهارم به بعد را به دنیا آورده اند که برای این خانواده ها، سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته ایم که روز آخر نمایشگاه قرعه کشی می شود.

 

رمضانی به اجرای برنامه توسط مربیان کودک و نوجوان در نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا نماز مغرب و عشاء در این مجموعه نمایشگاهی با اجرای اساتید توانمند حوزه و دانشگاه برنامه پ‍رنشاطی شامل قرعه کشی، اهدای جوایز، اقامه نماز و گفتگوی دونفره بین دو متخصص، برگزاری تریبون آزاد، سخنرانی و … داریم.

 

وی افزود: برای نوجوانان نیز از ساعت ۱۸:۳۰ بازی بسکتبال پیش بینی شده که همراه با بازی، سیاست های جمعیتی غرب و رفتار آنها در خصوص سیاست های جمعیتی کشورمان مورد تحلیل قرار می گیرد.

 

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان، در طرح تشویقی نمایشگاه «سرمایه های زندگی» از چهره های درخشان در مقوله جمعیت که هم در فرزندآوری و هم در زمینه علمی و فرهنگی موفق بوده اند، تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان