احیای ۷ طرح راکد و نیمه فعال در رفسنجان توسط صندوق کارآفرینی امید

  • شناسه خبر: 196318
احیای ۷ طرح راکد و نیمه فعال در رفسنجان توسط صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید رفسنجان گفت: طی سه سال اخیر ۷ طرح نیمه تعطیل با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به میزان ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان تکمیل و احیا شد.

خانه » اخبار ویژه » احیای ۷ طرح راکد و نیمه فعال در رفسنجان توسط صندوق کارآفرینی امید

به گزارش خانه خشتی؛ حمید رضابیگی اظهار کرد: از سال ۹۷ تا کنون بیش از صدوپنجاه پرونده دریافت تسهیلات در این صندوق تشکیل شد.

 

وی افزود: با ارائه تسهیلات به این متقاضیان از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید در حوزه های خدمات، صنعت، کشاورزی، ورزشی، صنایع دستی، گردشگری، بومگردی و غیره برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۵۰ نفر هم اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد شد.

 

وی افزود: د رمجموع برای این متقاضیان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبارات پرداخته شد، که از این میزان ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های روستایی هزینه شده است.

 

رضابیگی بیان کرد: در این ۳ سال گذشته ۷ طرح نیمه فعال بودند که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تکمیل شدند این طرح ها در حوزه تولیدی اعم از قطعه سازی و تولید نبات وصنایع چوب و غیره و نیز حوزه ورزشی بوده که برای ۴۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: اعتباراتی که از طرف این صندوق به متقاضیان راه اندازی مشاغل اعطا می شود به صورت قرض‌الحسنه و در سه بخش مشاغل خانگی، خویش فرمایی و کارآفرینی است.

 

رضابیگی خاطرنشان کرد: در بخش مشاغل خانگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات، در بخش خویش فرمایی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و در بخش کارفرمایی و کارگاهی هم تا یک میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی اعطا می شود.

 

وی ادامه داد: سقف تسهیلات کارفرمایی وکارگاهی طبق تفاهم نامه ها و اعتبارات ابلاغی به مبالغ بالاتر افزایش خواهد یافت.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید رفسنجان بیان کرد: در سال جدید عمده تسهیلات صندوق شهرستان رفسنجان درقالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین تسهیلات اشتغال روستایی پایدار می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان