پیام استاندار کرمان به مناسبت سالروز بسیج سازندگی:

بسیج سازندگی منشا خیر و برکت برای مناطق محروم/ تفکر بسیجی عامل موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی و موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور

  • شناسه خبر: 195976
بسیج سازندگی منشا خیر و برکت برای مناطق محروم/ تفکر بسیجی عامل موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی و موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور

استاندارکرمان در پیامی بسیج سازندگی را منشا خیر و برکت برای مناطق محروم دانست وگفت: بسیج سازندگی با نگاه به توان جهادگران متعهد و متخصص و توجه به استعدادهای درونی استان در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی گام‌ بردارد.

خانه » اسلاید شو » بسیج سازندگی منشا خیر و برکت برای مناطق محروم/ تفکر بسیجی عامل موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی و موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور

به گزارش خانه خشتی؛ متن پیام دکتر محمد مهدی فداکار به شرح زیر است :

 

“بسم الله الرحمن الرحیم ”

اردیبهشت ١٣٧٩ تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و از برکات و ثمرات ارزنده انقلاب اسلامی است که طی این سال ها با مشارکت در امور عمرانی و زیربنایی، خود را داوطلبانه وقف خدمت به مردم کرده است.

بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته است با نگاه به توان جهادگران متعهد و متخصص و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی استان و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی وکمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی، انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک های مومنانه، مهارت آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان، لایروبی رودخانه ها و اقدامات گسترده در امداد رسانی به مردم بویژه در سیل دی ماه ۱۴۰۰، از محورهای فعالیت‌های بسیج سازندگی در استان کرمان است که منشا خیر، برکت و خدمات ارزنده برای مردم نجیب و صبور این دیار کهن بوده است.

بسیج سازندگی تشکیل شد تا امید به آینده در دل مستضعفین جامعه روشنایی افکند. بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و اگر فکر بسیجی و تفکر انقلابی در جامعه نهادینه شود، توسعه و پیشرفت کشور محقق می شود.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز بسیج سازندگی را به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی بویژه بسیجیان استان کرمان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بسیجیان دلاور را در تحقق اهداف بسیج سازندگی و خدمت به مردم استان کرمان مسالت دارم.

امید است که با پیروی از رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، روز به روز شاهد گسترش فرهنگ بسیجی و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

 

محمدمهدی فداکار

استاندار کرمان

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان