به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم؛

آیین تکریم بانوان فرهنگی رفسنجان برگزار شد+تصاویر

  • شناسه خبر: 195926
آیین تکریم بانوان فرهنگی رفسنجان برگزار شد+تصاویر

آیین تکریم بانوان جامعه فرهنگی شهرستان رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر عج برگزار شد. 

خانه » اسلاید شو » آیین تکریم بانوان فرهنگی رفسنجان برگزار شد+تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ عصر امروز آیین تکریم بانوان جامعه فرهنگی شهرستان رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر عج برگزار شد.

رضا مُشکی سرپرست فرمانداری رفسنجان در این مراسم بیان کرد: معلمی شغل انبیاء است و در آموزه های دینی به این مقام و جایگاه و بحث تعلیم و تربیت اشارات زیادی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مسایلی که همواره باید در دستور کار عموم باشد دانایی است تصریح کرد: دانایی و آگاهی از بستر دانشگاه به جوانان آموخته می شود که در بحث اقتصاد ملی نقش آفرینی می کنند، در نهایت دانایی مزیت رقابتی را برای تولیدات ایجاد می کند هر چه تولید بر پایه علم و دانش، باکیفیت باشد رقابت داخلی و خارجی پیدا می کند.

مُشکی بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را به ” دانش بنیان، اشتغال و کارافرینی ” نامگذاری کرده اند که برگرفته از دانایی است لذا اقتصادی قوی است که مبنتنی بر دانایی باشد این دانایی فعالیت های دانش بنیان را در دستور کار قرار می دهد و اهمیت را بیش از بیش بیان می کند.

 

وی تصریح کرد: از دغدغه های معظم له در بحث هدایت تحصیلی این است که باید هدایت تحصیلی دانش آموزان فراهم شود.

 

سرپرست فرمانداری رفسنجان بیان کرد: بخشی از هدایت تحصیلی باید به سمت کار و دانش و مهارت آموزی سوق داده شود که به همراه دانش و علم آموزی، فراگرفتن مهارت های فنی و حرفه ای و کار و دانش نیاز است تا جامعه رونق اقتصادی، رشد و توسعه را شاهد باشد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت رئیسی یکی از دولت هایی است که در گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی کار و تلاش جهادی انجام می دهد گفت: این نشان از اهمیت و اهتمام ویژه دولت سیزدهم به مسایل فرهنگی است و مطالبات جامعه فرهنگی در این دولت مد نظر است.

 

عکس از: بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان