امام جمعه موقت رفسنجان:

سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم با صادرات ماکارونی و رانت از بین می رود

  • شناسه خبر: 195803
سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم با صادرات ماکارونی و رانت از بین می رود

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: حذف یارانه آرد بخش صنعت در کنار گرانی قیمت جهانی گندم موجب گرانی ماکارونی شده است، سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان بصورت غیرشفاف از جیب مردم خارج شده و در قالب قاچاق صادرات رانت و فساد از بین می رود.

خانه » رفسنجان » سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم با صادرات ماکارونی و رانت از بین می رود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی با گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم و عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح اظهار کرد: جایگاه معلمان والاست و از نوع دیگر حرفه ها نیست، باید قدر موقعیت خود را بدانند، امانتدار انسان ها هستند و باید مراقبت کنند.

وی به روایات آمده در ستایش مقام معلمان اشاره کرد و گفت: معلمان رسالتی سنگین دارند، انتقال علم و دانش، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و شغل ها، تزکیه متربیان، تربیت نیروی انسانی سالم و کارآمد و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی از جمله این رسالت هستند.

حسینی خاطر نشان کرد: معلمان معماران اخلاق در جامعه هستند، کاهش جرم در آینده مستلزم آموزش خوب در دانش آموزان است و این وظیفه معلمان است.
وی بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبری متوجه معلمان نیز هست و می توانند نقش برجسته ای داشته باشند.
امام جمعه موقت رفسنجان به دیدار اخیر رهبر انقلاب با جوانان دانشجو اشاره کرد و بیان کرد: ایشان خطاب به جوانان فرمودند با مسائل کشور مماس شوید، وارد میدان شوید و برای مشکلات کشور راه چاره بیابید.
وی به گرانی برخی کالاها در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: کشور نیاز به جراحی هایی دارد و در کوتاه مدت دردهایی ایجاد و در بلند مدت به نفع مردم است.
حسینی افزود: حذف یارانه آرد بخش صنعت در کنار گرانی قیمت جهانی گندم موجب گرانی ماکارونی شده است، سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان بصورت غیرشفاف از جیب مردم خارج شده و در قالب قاچاق صادرات رانت و فساد از بین می رود.
وی بیان کرد: صنایع ماکارونی آرد را با یک پنجم قیمت از دولت می خرند و صادر می کنند به این ترتیب بخش مهمی از آرد یارانه با صادرات ماکارانی از کشور خارج شده است، این یارانه به سر سفره خارجی ها رفته است.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: البته باید تمهیدات لازم بیاندیشند تا فشاری بر قشر پایین نیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه موقت خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان