مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان مطرح کرد؛

تولید و انتشار فکر، راهکار مقابله با جریان تحریف

  • شناسه خبر: 195797
تولید و انتشار فکر، راهکار مقابله با جریان تحریف

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان گفت: شبهات احکام اسلامی توسط دشمن در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، نقش یک معلم و اندیشمند اسلامی این است که در مقابل این تفکراتی که دشمن تولید می کند و در حال ترویج دادن است، مقابله کند.

خانه » آخرین اخبار » تولید و انتشار فکر، راهکار مقابله با جریان تحریف

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام بیاضی پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته با گرامیداشت شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: یکی از اقدامات شهید مطهری در زمان حیات، مبارزه با انحرافات عقیدتی در زمان خودشان بود، در آن زمان تفکرات التقاطی در بین جوانان و نوجوانان به حد بالایی رسیده بود که دشمن با تمام توان فکری و عملی به دنبال این بود که انحراف عقیدتی در جامعه اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که شهید مطهری انجام دادند، این بود که با تالیف کتب به شهبات دشمن در راستای این انحرافات عقیدتی پاسخ داد و مقابله کرد.

حجت الاسلام بیاضی پور بیان کرد: تمام سعی دشمن در آن زمان این بود که در مقابل اسلام ناب محمدی مقاومت بایستد و تمامی کتاب های شهید مطهری در پاسخ به شبهات دشمنان بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان تصریح کرد: در کلام امامین انقلاب، جایگاه این عالم معلم مشهود است.   خصوصیات مهم شهید مطهری از دیدگاه مقام معطم رهبری تولید و انتشار فکر بود؛ چیزی که امروز جای خالی آن در جامعه وجود دارد و دشمن با تمام توان خود در فضای حقیقی و مجازی به دنبال انحراف عقاید جوانان و مردم است.

وی بر تولید و انتشار فکر تاکید کرد و گفت: تولید و انتشار فکر امروز باید در فضای مجازی در راستای مقابله با دشمن صورت گیرد؛ شبهات احکام اسلامی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است دشمن بیش از ۶۰ هزار شبهه  علیه نظام و کشوردشمن تولید کرده و در فضای مجازی انتشار داده است، نقش یک معلم و اندیشمند اسلامی این است که در مقابل این تفکراتی که دشمن تولید می کند و در حال ترویج است، مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، همان جهاد تبیینی است که شهید مطهری در زمان خود انجام دادند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان عنوان کرد: وظیفه ما این است که در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم، اکنون نفوذ سیاسی، فرهنگی و نظامی دشمن را در نظام و کشور می بینیم و باید در برابر این نفوذ ها آمادگی مقابله داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی سپاه، گفت: غبارویی گلزار شهدای رفسنجان از جمله برنامه های این هفته بود، که روز گذشته انجام شد.

حجت الاسلام بیاضی پور اضافه کرد: چهارم خرداد ماه کنگره چهار هزار شهید روحانی کل کشور در قم با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار می شود و هم چنین ۲۹ اردیبهشت ماه استان کرمان میزبان یادواره ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم ایرانی الاصل در مصلی کرمان است و در رفسنجان هم یادواره ۱۹ شهید مظلوم روحانی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف تمامی شهدای انقلاب، مدافع حرم و امنیت این بود که در مقابل استکبار جهانی که هدف نابودی نظام و اسلام را داشتند، بایستند و ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان گقت: دشمن از طریق نفوذ اقتصادی ، تحریم، نفوذ امنیتی، جنگ فرهنگی و مذهبی به دنبال آن این است که این نظام را که ثمره خون شهداست، نابود نماید.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
بیاضی پور حجت الاسلام بیاضی پور خطبه های پیش از نماز جمعه هفته عقیدتی و سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان