گزارش تصویری؛

خروش مردم رفسنجان در حمایت از مظلومان فلسطین در روز قدس + عکس

  • شناسه خبر: 195529
خروش مردم رفسنجان در حمایت از مظلومان فلسطین در روز قدس + عکس

مردم رفسنجان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلابی این شهر در حمایت از مطلومان فلسطین در روز قدس به نمایش گذاشتند.

خانه » رفسنجان » خروش مردم رفسنجان در حمایت از مظلومان فلسطین در روز قدس + عکس

به گزارش خانه خشتی، روز قدس فرصتی است برای فریادزدن مظلومیت قدس و همدردی با مردم رنج دیده فلسطین و امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ رسیده و مردم سراسر ایران اسلامی این فریاد خود را سر می دهند.

” بیت المقدس بود قبله اول ما محو رژیم جعلی رسد به لطف خدا” یکی از شعارهای امروز راهپیمایان در شهر رفسنجان بود که در حمایت از مظلومان فلسطین به میدان آمدند و سردادند و بار دیگر اعلام خود را از آنان اعلام داشتند.

سرعت تحولات منطقه و روند اتفاقات به سمت نابودی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است و ان شاءالله قبل از وعده ۲۵ ساله، شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم بود.

شناسایی و موشکباران دقیق مرکز مهم اطلاعاتی موساد در اربیل، تعدد عملیاتهای شهادت طلبانه یا حملات موردی نیروهای مقاومت در دل شهرکهای صهیونیست نشین و خود تل‌آویو که نشان دهنده ضعف شدید اطلاعاتی رژیم است، حملات متعدد و گسترده سایبری اخیر علیه زیرساختهای اساسی، بانکی و اطلاعاتی اسرائیل، موفقیتهای پی‌درپی انصارالله یمن و حمله به آرامکو، امارات و …، اعتراضات و تجمعات ساکنان رژیم صهیونیستی علیه سیاستهای دولت اسرائیل طی یک سال گذشته شدت گرفته اما به شدت بایکوت می شود، اعترافات اخیر مقامات صهیونیست مبنی بر ضعف در برابر ایران، ارتباط و تعامل دوستانه سوریه با امارات و ایران با قطر که نشانه شکست پروژه‌های صهیونیستها در امارات و منطقه است

نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف قطعی است.

 

برچسب ها:
خروش روز قدس روز قدس در رفسنجان فلسطین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان