دستگاه اِکوی قلب برای نوزادان رفسنجانی خریداری شد

  • شناسه خبر: 19509
دستگاه  اِکوی قلب برای نوزادان رفسنجانی خریداری شد

نبود دستگاه اکوی قلب مخصوص نوزادان در بخش آی سی یوی نوزادان بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان ، مشکل زا شده بود . معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در مصاحبه با خبرنگار خانه خشتی با اعلام این خبر افزود : این دستگاه برای تشخیص بیماریهای قلبی نوزادان چند روزه بسیار الزامی بود. دکتر […]

خانه » آخرین اخبار » دستگاه اِکوی قلب برای نوزادان رفسنجانی خریداری شد

نبود دستگاه اکوی قلب مخصوص نوزادان در بخش آی سی یوی نوزادان بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان ، مشکل زا شده بود .
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در مصاحبه با خبرنگار خانه خشتی با اعلام این خبر افزود : این دستگاه برای تشخیص بیماریهای قلبی نوزادان چند روزه بسیار الزامی بود.
دکتر رضا درخشان با اشاره به اینکه برخی نوزادان از بدو تولد دارای علائم بیماریهای نارسایی قلبی و تنفسی و یا سایر بیماریهای شدید و یا مادر زادی هستند گفت : برای انتقال این نوزادان از بخش مراقبتهای ویژه نوزادان به بخش اطفال ، باید مسیر رفت و برگشتی حدود ۳۰۰ متر طی شود که در این مسیر نوزاد به دلیل بعضی تکانهایی ممکن است آسیب مغزی ببیند و یا با ایست قلبی مواجه شود.
وی خاطر نشان کرد : پس از تولد ممکن است یک رگ و یا یک مجرای بین دو دهلیز قلب همچنان باز باشد که بوسیله این دستگاه این مشکل و سایر مشکلات قلبی نوزاد تشخیص داده میشود.
درخشان تصریح کرد : با پیگیری های فرماندار شهرستان ، توسط یکی از خیرین برای تهیه این دستگاه اِکوی قلب ، ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

برچسب ها:
دستگاه اِکوی قلب برای نوزادان رفسنجانی خریداری شد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان