عملکرد شورای نگهبان اولین گام حماسه سیاسی است

  • شناسه خبر: 19403
عملکرد شورای نگهبان اولین گام حماسه سیاسی است

نماینده مردم سمنان ،مهدیهشر و سرخه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت پذیرش احکام و رای شورای نگهبان را اولین قدم خلق حماسه سیاسی دانست و افزود: شورای نگهبان گلچینی از سلایق مختلف را انتخاب کرده است. به گزارش خانه خشتی،علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان ،مهدیهشر و سرخه ،اولین گام قانون مداری را تمکین به […]

خانه » آخرین اخبار » عملکرد شورای نگهبان اولین گام حماسه سیاسی است

نماینده مردم سمنان ،مهدیهشر و سرخه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت پذیرش احکام و رای شورای نگهبان را اولین قدم خلق حماسه سیاسی دانست و افزود: شورای نگهبان گلچینی از سلایق مختلف را انتخاب کرده است.

به گزارش خانه خشتی،علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان ،مهدیهشر و سرخه ،اولین گام قانون مداری را تمکین به نظر شورای نگهبان خواند و افزود: تمامی کشورها که از   دموکراسی حرفی دارند فیلتری را بابت انتخابات ریاست جمهوری دارند. در کشور ایران اینترکیب، ترکیب جدیدی است که هم قرائتش جدید است و هم گفتمان نویی دارد و بنابراین هر  تصمیمی که می گیرند لازم الاجرا است و کسانی که فردا می خواهد قانون اساسی را اجرا کنند و قسم می خورند باید آن را بپذیرند.

خسروی در مورد کسانی که صلاحیتشان احراز نگردیده افزود:این به آن معنا نیست که این افراد  صلاحیت کاری را نداشته اند و یا مشکلی دارند، حتی باید در بالاترین رده های مسئولیتی ایفا نقش کرده و انتخاب کنند اما دراین جایگاه نمی توانند براساس پارامترها شورای نگهبان فعالیت کنند، تمکین نظر شورای نگهبان اولین گام خلق حماسه سیاسی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: و در این ترکیب جدید هم از اصول گرایان و هم از اصلاح طلبان به نسبت از همه سلایق حضور دارند که این خود نقطه قوتی است که ما بتوانیم خلق حماسه سیاسی را با شدت و حدت برگزار کنیم.

خسروی برگزاری مناظره های مختلف و حضور کاندیداها در شهرهای مختلف را از راهکارهای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات بر شمرد و افزود: ستادها می توانند نقش بسزایی در راستاهای معرفی کاندیداها به  مردم داشته باشند .

وی نقش مطبوعات و رسانه ها و صدا وسیما نقش بی نظیری خواند ودر توصیه ای به مسئولین صدا و سیما گفت: پارامترها تبلیغاتی از هم اکنون باید بیشتر شود و به شب های اخر محدود نشود از هم اکنون با  شیب ملایمی وارد مباحث انتخاباتی شویم.

منبع: مرآت

برچسب ها:
حماسه یاسی شورای نگهبان عملکرد شورای نگهبان اولین گام حماسه سیاسی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان