هجمه شبکه ایران به شورای نگهبان در رد صلاحیت مشایی+عکس

  • شناسه خبر: 19376
هجمه شبکه ایران به شورای نگهبان در رد صلاحیت مشایی+عکس

شبکه ایران از رسانه های نزدیک به مشایی بلافاصله شب گذشته پس از اعلام احراز صلاحیت شده ها، طی گزارشی مدعی شد که شورای نگهبان بر خلاف نظر رهبری عمل کرده است و مانع حضور نماینده یکی از بزرگترین سلایق سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری شده است. به گزارش خانه خشتی، شبکه ایران در […]

خانه » آخرین اخبار » هجمه شبکه ایران به شورای نگهبان در رد صلاحیت مشایی+عکس

شبکه ایران از رسانه های نزدیک به مشایی بلافاصله شب گذشته پس از اعلام احراز صلاحیت شده ها، طی گزارشی مدعی شد که شورای نگهبان بر خلاف نظر رهبری عمل کرده است و مانع حضور نماینده یکی از بزرگترین سلایق سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری شده است.

به گزارش خانه خشتی، شبکه ایران در حدود ساعت ۲۱:۴۵، بلافاصله پس از اعلام احراز صلاحیت شده ها، گزارشی را تحت عنوان «اسفندیار رد شد، گوییم یا علی (ع) و ز دیوار می رویم / بهار ۹۲؛ فصل دفاع از ولایت» بر روی خروجی خود قرار داد.

 

این سایت آمده است، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، صلاحیت نامزد عدالتخواهان ایران اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری رد شد. بر اساس خبر رسمی اعلام شده شورای نگهبان مانع حضور نماینده یکی از بزرگترین سلایق سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری شده است. انتخاباتی که قرار بود با حضور همه سلایق به حماسه ای سیاسی تبدیل شود.
این شبکه نیز به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرده است و گفته: رهبر عزیز انقلاب در سخنان نوروزی خود حضور همه معتقدان به نظام اسلامی در انتخابات را نه یک حق قابل استفاده که یک تکلیف نامیده بودند. حضرت آیت الله خامنه ای در چند نوبت دیگر نیز بر حضور همه سلایق در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند. بر اساس این رهنمودها به نظر می رسید که تکلیف همگان برای انتخابات ۲۴ خرداد روشن شده باشد. با این وجود شورای نگهبان نشان داد که نظر دیگری دارد!
همچنین این شبکه مدعی شده است، بهار ۹۲، فصل ریزش تحجر است. رویش های سیاسی و اجتماعی نیازمند ریزش پیش از خود هستند. اسفندیار به مثابه یک پدیده سیاسی – اجتماعی جدید، حامل فراگفتمانی پر قدرت و ادبیاتی پرنفوذ است. در فصلی که مدعیان دفاع از ولایت در باتلاق تحجر و جهل فرو رفته و ناکارآمدی دوستان نادان در میدان دفاع از ولایت، بیش از همیشه عیان شده است، ولایت فقیه بهترین مدافعان خود را خواهد یافت؛ دوستانی دانا، با گفتمانی شریف و ادبیاتی افتخار آمیز. مردان و زنانی که معتقدند شیرینی ولایت فقیه را باید به اهالی ونک به بالا نیز چشاند، آنان که می توانند مرزبندی های تحمیلی را برچینند و برادری اجتماعی را حاکم کنند، آنان که نگاهشان به فراتر از مرزها خیره شده است و به جای زبان زور، با کلام فطرت آشنایند.
«به فرموده رهبری عزیز، جمهوری اسلامی حکومت عدالت و تقواست و این دو پایه های مشروعیت این هندسه الهی است. همانطور که اسفندیار گفت: « مملکتی که ولی فقیه دارد، ظلم را برنمی‌تابد و ما از این مسیر، حقمان را خواهیم گرفت»، «ولایت فقیه، بهشت است. درب این بهشت را اگر به رویمان هم بندند، گوییم یا علی (ع) و ز دیوار می رویم!»
گفتنی است دفتر هماهنگی ستادهای مردمی مشایی درباره نتایج بررسی صلاحیت ها اطلاعیه ای صادر کرد و در این اطلاعیه از رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران خواست تا نسبت به رفع تضییقات احتمالی در خصوص رد صلاحیت مشایی اقدام نمایند.

منبع: دانا

برچسب ها:
ردصلاحیت مشایی مشایی هجمه شبکه ایران به شورای نگهبان در رد صلاحیت مشایی+عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان