دومین دوره مسابقات پرش با اسب «جام فاتحان اروند» در رفسنجان برگزار شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 193666
دومین دوره مسابقات پرش با اسب «جام فاتحان اروند» در رفسنجان برگزار شد+ تصاویر

دومین دوره مسابقات پرش با اسب «جام فاتحان اروند» در رفسنجان به مدت دو روز برگزار شد.

خانه » گزارش‌تصویری » دومین دوره مسابقات پرش با اسب «جام فاتحان اروند» در رفسنجان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، در این مسابقات که به مناسبت ایام الله دهه فجر و ماه رجب در مجموعه سوارکاری باران در ابراهیم آباد حاجی رفسنجان برگزار شد، جمعی از علاقه مندان و ورزشکاران شرکت کردند و حائز رتبه شدند.

جابر اکبرنژاد رئیس هیات سوارکاری رفسنجان در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اسب شهرستان در کشور از لحاظ تعداد، علاقه مندان و سرمایه گذاری در این حوزه در وضعیت ممتازی قرار دارد، گفت: طبق برنامه ریزهای انجام شده، امسال در  تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه میزبانی مسابقات پرش اسب استانی در رده های مختلف و سطح بسیار مطلوبی بودیم.

وی افزود: این رویداد به همت کمیته پرش و همکاری هیات سوارکاری استان در کیفیت بسیار خوب و در رده های مختلف برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت؛ به طوری که ورزشکارانی از زرند و رفسنجان در این رویداد شرکت کردند و رتبه های مختلفی کسب کردند.

رئیس هیات سوارکاری رفسنجان بیان کرد: در صدد هستیم شاخه های دیگر ورزش سوارکاری، شوی سواره، زیبایی، مسابقات استقامت و کورس را طبق زمان بندی و در تراز کشور در سال ۱۴۰۱ پیگیری و برگزار کنیم.

اکبر نژاد ادامه داد: این مسابقات در روز گذشته در رده های مبتدی و تشویقی به همراه تعدادی از اسب های اصیل بومی رفسنجان و امروز هم در رده های مبتدی، ۱۱۵، ۱۰۵ و ۱۲۵ برگزار شد.

در پایان این مسابقات از مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان به پاس حمایت و همراهی وی از هیأت سوارکاری قدردانی شد.

شایان ذکر است، این مسابقات پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرش  با اسب استان است که دومین دوره آن به مدت دو روز از روز گذشته در مجموعه سوارکاری باران در ابراهیم آباد حاجی برگزار گردید.

گزارش از مینژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دومین دوره مسابقات پرش با اسب جام فاتحان اروند رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان