امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

اعتراف دشمنان به قدرت ایران و بی اثر بودن تحریم ها

  • شناسه خبر: 193434
اعتراف دشمنان به قدرت ایران و بی اثر بودن تحریم ها

امام جمعه رفسنجان گقت: مقاومت جانانه ملت ایران در برابر تحریم ها باعث شد که روسای جمهور آمریکا به بی اثر بودن تحریم ها اعتراف نمایند.

خانه » اجتماعی » اعتراف دشمنان به قدرت ایران و بی اثر بودن تحریم ها

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، اظهار کرد: مقاومت جانانه ملت ایران در برابر تحریم ها باعث شد که روسای جمهور آمریکا به بی اثر بودن تحریم ها اعتراف نمایند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به پیش بینی رهبر انقلاب در خصوص تحریم ها، بیان کرد: نتیجه تحریم ها و فشارهای حداکثری آمریکا، رسوایی و شکست حداکثری است؛ در هفته گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که تحریم ها بر علیه ایران نه تنها موثر نبود بلکه موجب شکست خفت وار آمریکا شد.

وی افزود: اسرائیلی ها بعد از مذاکرات برجامی، تهدید کردند که به مراکز هسته ای ایران حمله می کنند، سه روز قبل از این، مرکز امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی آورد که اسرائیل توانایی رویارویی با ایران را ندارد.

حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: آمریکا هم به این مهم  اذعان دارد که تحریم ها علیه ایران نه تنها اثر نداشته، بلکه باعث رشد چشمگیر ایران شده است، دانشمندان علوم پزشکی و هسته ای و… در تمام زمینه ها با تلاش، دانایی پیدا کردند و این دانایی سبب توانایی شده و این توانایی باعث کنار زدن دشمنان شده است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حمله هوایی عربستان و حامیانش به شهرها و مناطق مسکونی یمن، گفت: در این حمله قریب به ده ها زن، مرد و کودک کشته شدند و مجامع مدعی حقوق بشر هم خفه شدند و هیچ کدام حرفی نمی زنند؛ برای رساندن صدای مظلومیت مردم یمن در سراسرکشور بعد از اقامه نماز جمعه برای حمایت از آنها، راهپیمایی خواهیم داشت.

وی با اشاره به  ۹ بهمن سالروز تاسیس رادیو رفسنجان در سال ۱۳۷۹، خاطرنشان کرد: در آستانه ۲۲ سالگی رادیو هستیم، این رسانه در طول این مدت ارتقاء پیدا نکرده است، از مسئولین صدا و سیمای مرکز استان  می خواهیم قدرت این رسانه که مورد نیاز مردم است را  افزایش دهند تا مناطق اطراف شهرستان هم از پوشش رادیویی برخوردار شوند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: با توجه به گسترش بیماری کرونا از همه تقاضا داریم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و  دوز سوم واکسن را تزریق کنند تا محدودیت های کرونایی برنگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان