نماینده رفسنجان و انار خبر داد؛

فاز سوم جاده نوق از صفائیه به سمت بهرمان، عملیاتی شد

  • شناسه خبر: 193371
فاز سوم جاده نوق از صفائیه به سمت بهرمان، عملیاتی شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: نقشه برداری فاز سوم جاده نوق از صفائیه تا بهرمان آغاز شده است.

خانه » اسلاید شو » فاز سوم جاده نوق از صفائیه به سمت بهرمان، عملیاتی شد

به گزارش خانه خشتی، حسین جلالی با اشاره به بازدید میدانی خود از جاده نوق بیان داشت: نقشه برداری مسیر یاد شده به طول تقریبی ده کیلومتر در قالب فاز سوم توسط پیمانکار جدید شروع شده است.

وی خاطر نشان کرد: پیمانکار متعهد شده ظرف مدت یکسال این پروژه را به سرانجام برساند تا ان شاء الله پس از آن مسیر بهرمان تا جوادیه الهیه هم در فاز پایانی اجرایی شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار یادآور شد: فاز اول دوبانده سازی جاده نوق از لطف آباد رفسنجان تا چاه جعفر توسط یک پیمانکار در حال اجراست و فاز دوم از چاه جعفر تا کمال آباد را پیمانکار جدید عهده دار شده است و مجموعا تا صفائیه آسفالت تقریبا در حال اتمام است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که محور نوق از سمت صفائیه آسفالت تقریبا خیلی خوبی‌ انجام شده و دوبانده است گفت: روستاها تا شجاع آباد آسفالت شده اند ضمن آن که در مسیر جهان آباد و شجاع آباد، بخش کوچکی هست که باید آسفالت شود و نیازمند اختصاص سهمیه قیر هستیم که در این رابطه از مسئولان و شوراها درخواست کردم کمک کنند تا نزدیک اسماعیل آباد و جعفرآباد آسفالت شود که بتوانیم به آسفالت جاده نوق شتاب بیشتری بدهیم.

وی گفت: پیش بینی می شود ۵/۳ کیلومتر از مسیر به خاطر وجود باغ های پسته با توقف روبرو شده لذا در این خصوص برای انجام کارهای تملک درخواست از مالکان همکاری و کمک شده است تا هر چه زودتر این مسیر آزاد شود که بتوانیم پروژه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان