در جمع اساتید دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مطرح شد؛

طرفدار «شفافیت» در تمام امور هستم

  • شناسه خبر: 193215
طرفدار «شفافیت» در تمام امور هستم

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در همه امور به جز مباحث امنیت ملی باید وجود داشته باشد.

خانه » اسلاید شو » طرفدار «شفافیت» در تمام امور هستم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ در جمع اساتید دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در سالن شهید هنری دانشگاه در سخنانی اظهار کرد: استان کرمان پایگاه جریان های مهم سیاسی است و طرفداران هر جریان تلاش می کنند به هر قیمتی شده، جریان خود را حفظ کنند.

وی در خصوص دخالت در عزل و نصب ها، بر پایبندی به کلام مقام معظم رهبری تأکید و ابراز کرد: در مواردی که بحث نفوذ مطرح باشد، از لحاظ بُعد سلبی کمک می کنم و پای کار خواهم بود.

حجت الاسلام جلالی در بحث شفافیت آراء تصریح کرد: ما خواستار شفافیت در اموال و آراء هستیم و هرجا که مسائل امنیت ملی مطرح باشد استثناء قائل می شویم، ضمن اینکه شفافیت در تمام قوا باید وجود داشته باشد که این موضوع اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح صیانت از فضای مجازی پرداخت و گفت: هدف، قانونمندکردن فضای مجازی است و باید پلتفرم های خارجی در ایران دفتر نمایندگی داشته باشند که در برابر مشکلات ناشی از این پلتفرم ها برای مردم، پاسخگو باشند.همچنین در این طرح افزایش پهنای باند و توسعه کسب و کارها نیز مدنظر بوده است.

حجت الاسلام جلالی به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده هم اشاره ای داشت و گفت: این طرح مورد پسند رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

وی در خصوص گلایه اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی حقوق این افراد که موجب شده دانشگاه ها با کسری بودجه و اعتبارات مواجه شوند، گفت: امیدواریم در متمم بودجه جبران شود و مجلس این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام جلالی ابراز امیدواری کرد: با توجه به افق روشن پیش روی کشور در حوزه اقتصادی، مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان