مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 193106
مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین شهرستان رفسنجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

خانه » اسلاید شو » مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی، آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین شهرستان رفسنجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمدمهدی کریمی فرمانده سابق و محمد جواد آرامون سرپرست نیروی انتظامی تقدیر و اکبر نجفی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد.

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این مراسم به صحبت های رهبر انقلاب در مورد حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه اشاره کرد و گفت: باید امنیت در جامعه در حد مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی حفظ شود و در کنار امنیت اقتدار ملی هم حفظ شود که اینها در کنار هم معنی پیدا میکنند و زیبایی خودشان را به نمایش میگذارند.

 

امام جمعه رفسنجان امنیت را برای مردم به صورت مستمر لازم برشمرد و اذعان کرد: مردم باید امنیت را حس کنند. اگر امنیت نباشد انسان از سلامتی، دارایی و معیشت مادی نمیتواند بهره ببرد.

 

حجت الاسلام عسکری گفت: برای اینکه امنیت پایدار داشته باشیم؛ قانون، برخورد قاطع با عوامل ناامنی، ضوابط قضایی همراه با رأفت اسلامی لازم است.

امام جمعه

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: در بحث امنیت به یک سری مؤلفه ها نیاز است که اگر نباشد امنیت پایدار ایجاد نخواهد شد. برخی جاها نبود دستورالعمل های قانونی دست نیروهای عمل کننده در میدان را میبندد.

 

وی ترکیب جمعیتی را در رفسنجان از مشکلات جدی دانست و افزود: ادم های بی هویت داریم که ممکن است هرجرمی مرتکب شود و هیچ ردپایی از خود باقی نگذارد.

 

خطیب جمعه رفسنجان در پایان اظهار داشت: میزان رضایتمندی مردم در بعضی زمینه ها باید تقویت شود و در حد نصاب و ترازی برسد که جامعه بپذیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان