اعلام حمایت قاطعانه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس از سخنان امام جمعه رفسنجان در خصوص «غیرت دینی»

  • شناسه خبر: 193047
اعلام حمایت قاطعانه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس از سخنان امام جمعه رفسنجان در خصوص «غیرت دینی»

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کامل و قاطع خود را از بیانات امام جمعه رفسنجان در خصوص غیرت دینی اعلام می کنم و از همه عزیزان می خواهم با توجه به اینکه نظام ما نظام اسلامی است، پایبند به قوانین باشند و بدانند آنچه که شرعی است در حکم قانون بوده و قانون و شرع از هم جدا نیستند.

خانه » آخرین اخبار » اعلام حمایت قاطعانه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس از سخنان امام جمعه رفسنجان در خصوص «غیرت دینی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی با اشاره به بخشی از خطبه های روز گذشته نماز جمعه رفسنجان توسط حجت الاسلام والمسلمین عسکری با موضوع غیرت دینی اظهار کرد: مطالب بسیار ارزنده ای مطرح شد که بنده در خصوص کم کاری مجلس در این زمینه، عذرخواهی می کنم.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه شئونات اسلامی و قوانین دینی توسط عده ای در شهر رفسنجان رعایت نمی شود و موجب رنجش خاطر مردم مومن و انقلابی شده است، ادامه داد: حمایت کامل و قاطع خود را از بیانات امام جمعه رفسنجان اعلام می کنم و از همه عزیزان می خواهم با توجه به اینکه نظام ما نظام اسلامی است، پایبند به قوانین باشند و بدانند آنچه که شرعی است در حکم قانون بوده و قانون و شرع از هم جدا نیستند.
وی تأکید کرد: حجاب و عفاف در ادارات به عنوان الگو باشد و در بازدیدهای سرزده ما از ادارات این موضوع به طور جدی مدنظر خواهد بود. از همه مسئولان ادارات، دانشگاه های ولیعصر(عج)، علوم پزشکی، آزاد و سایر دانشگاه های شهرستان درخواست دارم به این مسئله توجه جدی داشته باشند و نگذارند دهن کجی به قانون صورت گیرد که خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خواستار همراهی و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای داشتن شهری قانون محور و دین محور شد و افزود: باید جلوی هنجارشکنی در شهری که به قم ثانی معروف است گرفته شود و ارزش ها زیر سوال نرود.
حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی در شهر رفسنجان باید به گونه ای نهادینه شود که اگر شخصی از خارج از شهرستان هم به رفسنجان سفر کرد به خود اجازه ندهد که عفت عمومی شهر ما و حرمت بانوان این شهر را زیر سؤال ببرد.
وی در پایان با گله مندی از بی توجهی و عدم رعایت شئونات اسلامی در نمایشگاه رفسنجان شناسی به ویژه در روز آخر، ابراز امیدواری کرد دیگر شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجاب حسین جلالی حمایت رفسنجان سحنان امام جمعه غیرت دینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان