بله؛ شما دقیقا روی گنج نشسته ای جناب محمد ربیعی

  • شناسه خبر: 193032
بله؛ شما دقیقا روی گنج نشسته ای جناب محمد ربیعی

رسانه خشتی برای چندمین مرتبه اعلام می نماید که این حق را برای تمامی نامبردگان و به خصوص آقای محمد ربیعی قائل است تا دفاعیات و مطالب وی را نیز بدون کم و کاست منتشر نماید.

خانه » یادداشت » بله؛ شما دقیقا روی گنج نشسته ای جناب محمد ربیعی

پس از توقف تیم فوتبال مس رفسنجان در مقابل پیکان تهران، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس در اظهار نظری جالب به انتقاد شدید از امکانات باشگاه مس رفسنجان پرداخت.

به گزارش خانه خشتی محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل در مقابل تیم پیکان تهران که تیمی بسیار جوان و آینده دار بود، آن هم با هزینه هایی غیر قابل باور که می توان گفت شاید قرارداد تمامی بازیکنان این تیم به اندازه سه چهار بازیکن مس رفسنجان هم نبود به انتقاد از شرایط و امکانات باشگاه مس و شهر رفسنجان پرداخت! انتقادی که در نوع خود بسیار جالب و یا شاید به نوعی فرار رو به جلو محسوب می شد و خیلی زود با توجه به قدرت بالای رسانه ای سرمربی تیم سرتیتر بسیاری از سایت ها و رسانه های کشوری شد! به هر حالی ربیعی در فصل جاری هزینه هایی بسیار زیاد به باشگاه مس رفسنجان تحمیل کرده است که در تاریخ فوتبال استان و کشور بی سابقه بوده است و انتظارات از این تیم با توجه به هزینه هایش بسیار زیاد می باشد و آنها حداقل محکوم به کسب سهمیه آسیایی می باشند، اما تخصص و تبحر وی و اطرافیانش در بازی های رسانه ای و استفاده از افراد نزدیک و مرتبط با رسانه های مطرح کشوری در مجموعه خود و بها دادن و حمایت همیشگی ازآنها موجب آن شده است که کمتر رسانه ای به انتقاد از وی و عملکردش پرداخته و همه جوره در وصف ایشان قصیده ها و غزل های مستانه سر دهند و نمونه آن سایت محترم ورزش و برنامه وزین فوتبال برتر! دو رسانه ایی که عملکردشون در قبال مس رفسنجان و شخص محمد ربیعی در این مدت بر همه عیان شده است!

اما سخنی کوتاه با جناب ربیعی و چند سوال از ایشان؟ شما که خیلی خوب صحبت می کنید، بسم الله، بفرمایید:

آقای ربیعی؛

۱_آیا در دو فصل اخیر نتایج آلومینیوم اراک بهتر بوده است یا مس رفسنجان؟ آیا آنها لایق شگفتی سازی بوده اند یا شما؟

۲_آیا هزینه های مس رفسنجان بیشتر بوده است یا تیم هایی مثل آلومینیوم اراک، پیکان تهران، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، هوادار تهران، تراکتور تبریز، فجرسپاسی شیراز، نفت مسجد سلیمان یا پدیده مشهد!

۳_آیا به غیر از تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان هیچ تیمی به اردوی خارج از کشور رفت؟ آن هم با کلی نفر اضافی! البته گل گهر به دعوت یک باشگاه ترکیه ای رفت و شما هم با دعوت خود!

۴_آیا دلیل خاصی بر جذب تعداد زیادی از بازیکنان آلومینیوم اراک، سایپای تهران و بازیکنانی که سابقه بازی در تیم های کرجی دارند در تیم امسال مس هست؟ چه ارتباطی وجود دارد؟ پای چه کسانی در میان است؟

۵_قرارداد فصل گذشته بازیکنانی که شما این فصل از سایپا و آلومینیوم جذب کردید چقدر بوده است؟ امسال چقدر بوده است؟

۶_آیا هیچ باشگاهی را پیدا می کنید که دوست صمیمی سرمربی را با یک سمت من درآوردی جذب نماید و با وی قراردادی میلیاردی منعقد نماید؟

۷_آیا هیچ باشگاهی را پیدا می کنید که سرمربی تیم فوتبالش با الفاظ رکیک به مدیران ارشد شرکت تحت پوشش باشگاهش توهین کند اما آب از آب تکون نخورد و سرمربی پر قدرت تر از قبل به کار خود ادامه دهد!

۸_آیا هیچ باشگاهی را پیدا می کنید که بهترین هتل و زمین تمرینی را در تهران در اختیار تیمش قرار دهد و باز سرمربی تیمش انتقاد از عدم امکانات انتقاد کند؟

۹_آیا هیچ باشگاهی را پیدا می کنید که اکثر سفرهای خود را با پرواز چارتری انجام دهد و باز سرمربی تیم فوتبالش از عدم امکانات انتقاد کند؟

۱۰_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که مسیر تهران به اصفهان و اصفهان به رفسنجان را با پرواز چارتر انجام دهد؟

۱۱_آیا هیچ باشگاهی را سراغ دارید که قرارداد سرمربی تیمش برای دو فصل به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال باشد و بعد سرمربی تیمش تکذیب کند و باز اعتقاد داشته باشد روی گنج نخوابیده است؟

۱۲_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که سرمربی تیمش به ازای هر برد خانگی ۴۰۰ میلیون ریال و به ازای هر برد خارج از خانه ۵۰۰ میلیون ریال و به ازای هر تساوی بیرون از خانه ۲۰۰ میلیون ریال دریافت کند؟

۱۳_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که سرمربی تیم برادر خود را که هیچ سابقه ای در زمین فوتبال ندارد به عنوان کمک مربی چندم معرفی نماید و قرارداد میلیاردی با وی منعقد کند؟

۱۴_آیا هیچ باشگاهی را سراغ دارید که طی دو ماه بهترین امکانات را در سرچشمه فراهم آورد و شرایط میزبانی برای برگزاری یک مسابقه فوتبال را فراهم آورد؟

۱۵_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که سرمربی تیم آن لیست پاداش ها را تعیین نماید آن هم با نزدیک به ۱۰۰ نفر؟

۱۶_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که ۴۰ درصد از قرارداد خود را بیش از یک ماه زودتر از شروع لیگ دریافت نمایند؟

۱۷_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که سرمربیش تا نیم فصل بیش از ۷۰ درصد از قرارداد خود را دریافت نماید؟

۱۸_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که مدیر برنامه سرمربیش ۷ میلیارد و هفتصد میلیون ریال به عنوان حق الزحمه از باشگاه دریافت کند و نه از سرمربی؟

۱۹_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که با اصرار سرمربی تیمش با بازیکن مصدوم که نمی تواند فوتبال بازی کند و حضور ندارد اما نور چشمی سرمربی می باشد قراردادی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال منعقد کند؟

۲۰_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که محض رضای خدا یک بازیکن بومی در ترکیب اصلی آن حضور ندارد؟

۲۱_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که با برخی از بازیکنان جوان غیر بومیش قراردادی به ارزش ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال منعقد نموده باشند و قرارداد بچه های بومی هم سن وی نیز زیر ۱۰۰ میلیون تومان؟

۲۲_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که در پرداخت پاداش هایش یک روز تاخیر بوده باشد؟

۲۳_ آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که در امکاناتی چون البسه و تغذیه و ایاب و ذهاب و اسکان به گرد پای تیم شما برسد؟

۲۴_آیا باشگاهی را سراغ دارید که به دستور سرمربی تیمش تعداد زیادی از کارمندان باشگاه و مربیان تیم ها از اطراف تیم فوتبال دور و به نوعی تبعید و کنار گذاشته شوند؟

۲۵_ آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که سه بازیکن خارجی جذب کرده باشد، آن هم با این نوسانات وحشتناک ارز و بعد سرمربی تیمش از عدم امکانات انتقاد کند؟

۲۶_آیا باشگاهی را سراغ دارید که مدیرانش به دستور سرمربی تیم فوتبالشان برای تداوم به به و چهچه کردن از ایشان، مخالف درجه یک(مجری برنامه فوتبال برتر) اسطوره رسانه ای شهرشان(عادل فردوسی پور)را به زادگاهش دعوت کنند و به بهترین شکل ممکن از وی استقبال و در نهایت بدرقه اش کنند؟

۲۷_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که برای تقویت تیمش به دنبال بازیکنان خارجی از کشور عمان باشد؟ به نظر شما چه کسانی واسطه جذب این بازیکنان بودند؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲۸_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که تنها وظیفه تعدادی از اعضای کادرش فقط استوری گذاشتن و تعریف و تمجید از سرمربی تیم و معاون باشگاهش در فضای مجازی باشد و این عملکرد آنها تاثیر مستقیم در میزان مبلغ پاداششان از سوی سرمربی تیم دارد؟

۲۹_آیا تیم فوتبالی را سراغ دارید که پس از افشای حرکت غیر اخلاقی یکی از بازیکنانش به دنبال ماست مالی کردن آن به هر شکل ممکن باشد و این ماست مالی را در بوق و کرنا کنند؟

۳۰_آیا باشگاهی را سراغ دارید که انواع و اقسام مشاور در خدمت مدیرعاملش باشند و قرارداد برخی از آنها چندین برابر مشاورین رییس جمهور باشد؟

بله آقای ربیعی! شما شک نکن روی گنج نشسته ای! هر چند که اعتقاد داریم از گنج بسیار فراتر است! حرف بسیار زیاد است و ان شاءالله در اسرع وقت به طور کامل شفاف سازی می شود و نقاب از چهره ها برداشته خواهد شد.

شما لطفا نگاهی به سرمربیان تیم های لیگ برتری بیاندازید و کارنامه آنها در دوران بازیگری و رزومه و سوابقشان را با خود مقایسه کنید! و اسطوره های تیم ها را با اسطوره های شهر ما که بعضا خانه نشینشان کرده اید مقایسه کنید؟

لطفا یک نگاه به لیگ برتر ایران و تیم هایش بیانداز و مقایسه کن کل امکانات و هزینه هایشان را با خود و تیمتان! هین پیکان کل هزینه قرارداد کادر و بازیکنانش به اندازه سه چهار بازیکن شماست؟ مضحک است به اندازه پرسپولیس و استقلال و سپاهان هزینه کنی ولی به دنبال رتبه تک رقمی باشی! آیا شما خبر داری که تیم هایی مثل نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد تا کنون چه میزان دریافتی از قراردادهایشان داشته اند؟ آیا شما می دانید قرارداد جواد نکونام و مهدی تارتار با فولاد و ذوب آهن چه مقدار می باشد؟ راستی ذوب آهن، شما چند بار گفته بودید که ذوب آهن در ابتدای فصل به دنبال شما بوده است، اگر این صحت دارد چرا مدیرعامل وقت ذوب آهن تکذیب کرد؟ لطفا یکبار شفاف اعلام کنید چه کسی از باشگاه ذوب آهن با شما تماس گرفت و پیشنهاد مالی آنها به شما چقدر بود؟ بیخیال لطفا، برادر محترم جناب آقای ربیعی شما خود بهتر از هر کسی می دانی دقیقا روی گنج نشسته ای و هیچ کجا برای شما مس رفسنجان نمی شود، جایی که هم پول داری! هم قدرت داری! هم سیاست داری! هم تفریح! هم کلی دوستان حلقه به گوش! و هم کلی سوژه خنده برای خود و رفقا! سخن زیاد و وقت کم و در پایان باید خدمت شریفتان عرض کنم خود نیز مثل همه ایران به خوبی می دانی صعود و نتایج مس رفسنجان به واسطه همین گنجی است که شما می گویی و نه …..

به شخصه امیدوارم رسانه خانه خشتی پیگیر وعده اش در خصوص شفاف سازی در مورد باشگاه مس رفسنجان باشد.

یادداشت: مجید علیزاده

نکته: رسانه خشتی برای چندمین مرتبه اعلام می نماید که این حق را برای تمامی نامبردگان و به خصوص آقای محمد ربیعی قائل است تا دفاعیات و مطالب وی را نیز بدون کم و کاست منتشر نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مم

    من جای شما بودم این خبر رو پاک میکردم شما رسانه های زرد و دو هزاری باعث میشین همچین ادمهایی پیشرفت نکنن تو کشور جا کوبیدن افراد تشویق هم میکردین الان ک شرایط خوبی داره خبرگزاری که نه مجله فیک زرد هستین

    محمد رضا

    سلام یکسال گذشت و الان ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ هست مطالب یکسال پیش علیه این مربی جوان و کار بلد رو حالا نگاه کنین واسه همینه همیشه میگن گر صبر کنی زغوره حلوا سازی زنده باد رفسنجان (محمدرضا مرزانی نیشابور )

    روح الله

    درود بر شما ما کرمانی ها اصلا تیمداری بلد نیستیم یه سرمایه خدادادی بهمون رسیده بدون هیچ حاصلی میدیمش به یه مشت مربی و بازیکن پب کیفیت و لمپن خارج استانی و یه عده ای از همشهریان هم این وسط به نان و نوایی میرسن خنده داره قلعه نویی چند وقت پیش میگفت سیرجان میشه قطب فوتبال ایران حالا باز مس رفسنجان اوضاع کثافت بازی توش کمتره فساد تو مس کرمان که بیداد میکنه پول مفت بیت المال را مثل آب خوردن هزینه میکنن خدا لعنت کنه اونایی که احساس مسئولیت نمیکنن و از جیب مردم استان کاسه خرجی میکنن این پول حق مردم زیرساختها اشتغال جوانان آب و خاک این استان هست لامذهبها

    روح اله کریمزاده

    افسوس و صد افسوس که ما استان کرمانی ها اصلا بدنبال تیمداری رفتیم بابا بیخیال بخدا همون تیم نداشته باشیم بهتر است اینهمه سرمایه را از استان از جیب خلیفه به یه مشت بازیکن و مربی درجه دو وسه اونم میلیاردی میدن در صورتی همین مربیان و بازیکنان را جایی دیگه از در باشگاه به داخل راه نمیدهند امپراطوری قلعه نویی کم بود حالا شد امپراطوری ربیعی یا هر کس دیگری که بجای اینا باشد اصلا ما کرمانی ها بخدا تیمداری نکنیم بهتره از اینکه کلی پول و سرمایه را به یه مشت بازیکن و کادر فشل بدیم اصلا ما عرضه تیمداری بلد نداریم و چون بقول نگارنده روی گنج نشسته ایم مفت مفت به هر کس که برمیاد لاکچری پول میدیم مس کرمان مس سرچشمه مس رفسنجان گل گهر کم بودن مس شهربابک هم اضافه شد بده خدا برکت بخورید تا نسل سرمایه را گم کنید خرج سالانه همسن چندتا تیم چقدر میشود آی نسئولین بی لیاقت فوتبال و اقتصادش حساب کتاب داره هزینه و فایده داره نه اینکه مدیرعامل مس از جیب پدرش که نمیده از بیت المال میده و هیچ عایدی هم در کار نیست

    بهنام

    با سلام. احتمالا دلتون برا مس کرمان تنگ شده درسته!؟ تیم از این بهتر! کدام بازیکن سرشناس آقای ربیعی داره جز مهدی کیانی. با یه مشت بازیکن ناشناس دارن نتیجه میگیرن. اسطورهای شهر ما الان دقیقا کیا هستند که خانه نشین هستند لطفا نام ببرید.؟ البته بعضی موارد که مطرح کردید واقعا درسته. بنده از طرف هیچ کس ننوشتم و خودم هستم با وجدانم. فقط نگذاریم حاشیه باعث خوشحالی باشگاه کرمانی شود که دلش برای بودجه شرکت مس تنگ شده و به قول اهالی شهرم، دودش مال ما، سوش مال اونا. در پناه حق

    یک شهروند

    باسلام وتشکرازآقای علیزاده بسیارعالی بودمطلبتون وبحق پسرمن بهترین دروازه بان ولی چون پارتی نداشت کسی قبولش نکرد همون استعدادهایی که درنطفه خفه شد

    alaalipoor1@gmail.com

    سلام، بسیار لذت بردیم از افشاگری به حق شما، رسانه ای که کارش را درست انجام بدهد قطعاً راه را درست می رود، ما فقط چندین مورد را دیده بودیم و شما به خوبی تا ۳۰ مورد را مشخص کردید اما باز هم چند مورد جا ماند چون بخور بخور آقایون از معدنی که ما مردمش فقط سمش در هوا و خاک و آبش را می خوریم تمومی نداره، به قول آقای عامل شیر مادر و نان پدر حلالتان.....ارادتمند شما همشهری شما که دلش برای شهرش می سوزد و شما را تنها نمی گذارد چون یک دست صدا ندارد و اقدام تک تک ما بلاخره کارساز هست

    نادر

    این چه اوضاعی هست رفسنجان داره ؟ مدیر عامل باشگاه مس چکار میکنه ؟ مدیر عامل شرکت مس چکاره است ؟ نقش فرماندار و نماینده در این شهرستان جیست ؟ درست حرف بزنید ببینیم چه خبره . اگر این همه فساد وجود داره چرا یکی صداش در نمیاد؟ این پولا مگر بیت المال نیست که اینطور بالا می کشند ؟ نکنه حضرات فقط دودستی میزشون را چسیبیدن از دستشون نره
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان