با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

دو موسسه قرآنی در رفسنجان افتتاح شد + عکس

  • شناسه خبر: 192767
دو موسسه قرآنی در رفسنجان افتتاح شد + عکس

موسسات قرآنی راه وصال و پیامبر اعظم رفسنجان با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموع اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

خانه » فرهنگی مذهبی » دو موسسه قرآنی در رفسنجان افتتاح شد + عکس

به گزارش خانه خشتی؛ در سفره یک روز محمد سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رفسنجان دو موسسه قرآنی راه وصال و پیامبر اعظم افتتاح شد.

محمد سالاری در مراسم افتتاحی این موسسات اظهار کرد: معاونت قرآنی در وزارتخانه ارشاد روند صدور مجوزهای موسسات قرآنی را در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تسهیل خواهد کرد.

وی بیان کرد: تربیت نسلی که مأنوس با قرآن شود کار مهمی است، لذا مهمترین فعالیت ما در حوزه فرهنگی دولت سیزدهم تربیت افراد قرآنی است .

سالاری تصریح کرد: همچنین در رفسنجان قرار است دو مجوز هنرستان هنرهای زیبا صادر شود تا استعدادهای هنری کشف و پرورش یابند و با این کار استعدادهای هنری از بین نمی روند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان هم در بیان مشخصات دو موسسه قرآنی اظهار کرد: یکی از موسسات قرآنی به نام راه وصال است که در مساحت بیش از ۸۰۰ متر مربع و با مبلغ ۵ میلیارد تومان توسط خانواده خیر آقای جعفری احداث شده است.

ایمان محمدآبادی بیان کرد: این موسسه قرآنی دارای ۱۲ کلاس است.

وی موسسه دیگر را موسسه قرآنی پیامبر اعظم دانست و افزود: این موسسه هم در زمین به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه و با مبلغ ۸ میلیارد تومان توسط خانواده شهید رضاپور احداث شده است.

عکس از میلاد اسداللهی

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح شد رفسنجان محمد سالاری موسسه قرآنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان