معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نظام پرداخت حقوق ها در کشور هماهنگ می شود

  • شناسه خبر: 192712
نظام پرداخت حقوق ها در کشور هماهنگ می شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نظام هماهنگ پرداخت مربوط به گذشته است و تغییراتی گرفته و تبدیل شده به نظام ناهماهنگ، این باید ساماندهی شود

خانه » اقتصادی » نظام پرداخت حقوق ها در کشور هماهنگ می شود

به گزارش خانه خشتی، سید محمد حسینی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه رویداد فرهنگی رفسنجان شناسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی مردمی و انقلابی و در خدمت مردم است و تلاش دارد تحول و تغییری به نفع مردم انجام شود.
وی افزود: سند تحول در موضوعات گوناگون آماده شده است؛ که وضع موجود چه هست و چه راهکاری برای برون رفت از مشکلات فعلی در موضوعات مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی، انرژی، صادرات، بانک ها، بحث سیاست های خارجی و غیره وجود دارد، یک طراحی خوب با بسیاری از صاحبنظران و اندیشمندان و محققان و پژوهشگران اندیشکده ها انجام شده و همچنین وزارتخانه ها و دستگاه ها نظرات خود را داده اند و باید این سند اجرا شود.
حسینی گفت: نیاز به گفتمانی است که در کشور غالب شود و یک همگرایی صورت گیرد که همه کمک کنند تا از شرایط فعلی عبور کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در بحث مالی دولت سیزدهم اولین سند مالی دولت که بودجه سال ۱۴۰۱ است اماده شده و در دستور کار است امیدواریم با حمایت مجلس تصویب شود.

حسینی تصریح کرد: این اولین ریل گذاری مهم دولت است برای برنامه های آینده. سند تحول برای ۴ سال نوشته شده یعنی تحولی برای دولت سیزدهم که چه کارهایی را در طی ۴ سال انجم دهد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور سلامت مردم را الویت دیگر دولت سیزدهم برشمرد و با اشاره به روند واکسن در کشور بهبود وضعیت کرونا خاطرنشان کرد:  تولید و اشتغال باید رونق گیرد ، در بحث صادرات و تعامل با کشورهای مختلف، اقدامات موثری در مدت کوتاه انجام شده و برخی کارها هم بلند مدت در طول ۴ سال انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۴ میلیون مسکن ملی که دولت می خواهد بسازد کمک می کند تا از رکود این صنعت خارج شویم و مشاغل این صنعت فعال می شود و همینطور در حوزه های دیگر اعم از فرهنگ، سیاست خارجی گام های بلندی برداشته شده است.
حسینی در بحث استخدام نیروها نیز بیان کرد: متاسفانه انواع و اقسام نیرو در حوزه های شرکتی، قراردادی، پیمانی، رسمی، آزمایشی، برنامه ای، ساعتی و غیره داریم که در این راستا سازمان امور استخدامی و اداری مأمور شده که یک نظام هماهنگ پرداخت را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: نظام هماهنگ پرداخت مربوط به گذشته است و تغییراتی گرفته و تبدیل شده به نظام ناهماهنگ، این باید ساماندهی شود، تا براساس استحقاقی که کارمندان در هر ارگانی هستند دریافتی مناسب را داشته باشند، دولت در این قضیه وارد شده و در حال کار است تا به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پرداخت حقوق سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان