زنان خانه‌دار چگونه می‌توانند تحت پوشش بیمه بازنشستگی قرار بگیرند؟

  • شناسه خبر: 19215
زنان خانه‌دار چگونه می‌توانند تحت پوشش بیمه بازنشستگی قرار بگیرند؟

مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی نحوه تحت پوشش قرار گرفتن بیمه بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی “زنان خانه‌دار” را توضیح داد.   به گزارش خانه خشتی، محمد حسین زدا با بیان اینکه تمامی زنان خانه‌دار با کمتر از ۴۵ سال سن می‌توانند بیمه شوند و از پوشش بیمه‌ای استفاده کنند، اظهار کرد: سه نوع مدل پوشش […]

خانه » آخرین اخبار » زنان خانه‌دار چگونه می‌توانند تحت پوشش بیمه بازنشستگی قرار بگیرند؟
مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی نحوه تحت پوشش قرار گرفتن بیمه بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی “زنان خانه‌دار” را توضیح داد.

 

به گزارش خانه خشتی، محمد حسین زدا با بیان اینکه تمامی زنان خانه‌دار با کمتر از ۴۵ سال سن می‌توانند بیمه شوند و از پوشش بیمه‌ای استفاده کنند، اظهار کرد: سه نوع مدل پوشش بیمه‌ای در سازمان تامین اجتماعی برای زنان خانه‌دار وجود دارد که بیمه بازنشستگی، بازنشستگی و فوت، بازنشستگی و فوت و ازکارافتادگی را شامل می‌شود.

 

وی افرود: نرخ هریک از این سه مدل بیمه به علت میزان پوشش با دیگری فرق دارد و زنان خانه‌دار مختارند هریک از این سه مدل پوشش بیمه‌ای را انتخاب کنند.

 

به گفته زدا، زنان خانه‌دار به محض رسیدن به سن بازنشستگی در شغل خانه‌داری بازنشسته می‌شوند و سازمان تامین اجتماعی به آنها حقوق بازنشستگی پرداخت می‌کند.

 

مدیرکل فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی در مورد چگونگی تحت پوشش بیمه قرار گرفتن زنان خانه‌دار اظهار کرد: تمامی زنانی که کمتر از ۴۵ سال سن دارند می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی وشناسنامه به واحد امور بیمه شدگان نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کرده و فرم قرارداد تهیه شده را ملاحظه کرده و به امضا برسانند.

 

زدا در پایان عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی تمامی زنان خانه‌داری را که تمایل دارند در آینده از سیستم بازنشستگی و تمامی مزایای آن استفاده کنند، تحت پوشش قرار می‌هد و بیمه زنان خانه‌دار با تحت پوشش قرار دادن این افراد تحت عنوان زنان خانه دار از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها:
بیمه زنان خانه دار زنان خانه‌دار چگونه می‌توانند تحت پوشش بیمه بازنشستگی قرار بگیرند؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان