سرمربی تیم فوتبال هوادار:

تیم فوتبال مس رفسنجان جزو پنج تیم اول کشور است

  • شناسه خبر: 191316
تیم فوتبال مس رفسنجان جزو پنج تیم اول کشور است

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: فردا با تیمی بازی داریم که از نظر امکاناتی جزو پنج تیم اول کشور ماست.

خانه » آخرین اخبار » تیم فوتبال مس رفسنجان جزو پنج تیم اول کشور است

به گزارش خانه خشتی؛ رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از بازی در مقابل تیم مس که فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در شهر سرچشمه به مصاف هم خواهند رفت، اظهار کرد: دو سال از آمدن‌مان به رفسنجان می‌گذرد، زمانی که هر دو تیم در لیگ یک بودند. آن فصل مس به لیگ برتر آمدند و ما در فصل دوم آمدیم. البته دو سال پیش در نیم فصل دوم ما اول شدیم ولی باتوجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم، نتوانستیم به لیگ برتر برسیم.

وی افزود: در بازی دو سال پیش با مس، آقای منصوری به گواه کارشناسان یک پنالتی برای ما نگرفت اما امیدوارم فردا شرایط مساوی باشد و در شرایطی جوانمردانه بازی کنیم. فردا با تیمی بازی داریم که از نظر امکاناتی جزو پنج تیم اول کشور ماست. من آرزوی موفقیت برای این مجموعه دارم البته بعد از بازی با هوادار. ما تمام شرایط بازی فردا را آنالیز کردیم و می‌دانیم با چه حریفی بازی داریم.

سرمربی هوادار تصریح کرد: ما کیف کردیم. حتی آن زمانی که در لیگ یک بودیم، میزبانی خوب بود. من همیشه تجربه خوبی از سفر به کرمان داشتم. انتظار هم از باشگاهی با این امکانات همین است و من همیشه احترام خاصی برای مس رفسنجان و کرمان داشتم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و نتیجه در داخل بازی رقم بخورد.

عنایتی با اشاره به شرایط تیمش، گفت: ما بازی به بازی بهتر شدیم. ما قرعه سختی در بدو ورود به لیگ برتر داشتیم. ما سه، چهار بازی با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم و با توجه به این که از یک فضا، به فضای بزرگ‌تری رسیده بودیم، هفته به هفته بهتر شدیم. ما در کسب نتیجه کم تجربه بودیم. من هر چقدر با خودم فکر می‌کنم نمی‌توانم ساده از اشتباهات داوری عبور کنم.

وی افزود: هم در بازی با فولاد، هم سپاهان و هم پیکان اشتباهات داوری دخیل بود. داوران عزیز ما که آن‌قدر زحمت می‌کشند، کمی دقت کنند. باید همتی بین دولت، سازمان لیگ و فدراسیون باشد که VAR وارد شود چون برخی تیم‌ها از اشتباهات سهوی داوری سود می‌کنند.

سرمربی هوادار بیان کرد: فوتبالی که در صدر آسیاست خوب نیست که این تکنولوژی را نداشته باشد. ما در همه مسائل مدعی هستیم و ان‌شاءالله این تکنولوژی وارد فوتبال شود.

عنایتی در خصوص وضعیت تیمش، گفت: هنوز مصدومیت محمد قاضی پابرجاست ولی باقی بازیکنان سرحال و شاداب هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رضا عنایتی سرمربی هوادار نشست خبری هفته هفتم لیگ برتر فوتبال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان