نهضت آبرسانی مرد میدان در کرمان از رفسنجان براه افتاد؛

آغاز طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان از رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 191254
آغاز طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان از رفسنجان + تصاویر

مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب پروژه مرد میدان به همت خیر آبرسان حاج اکبر ابراهیمی امروز در رفسنجان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

خانه » اجتماعی » آغاز طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان از رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان با تبرک به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از امروز آغاز شد.
مراسم افتتاحیه این طرح صبح امروز با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از دیگر مسئولان استان و شهرستان در روستای زین آباد رفسنجان به نمایندگی از ۶۳ روستا در کل استان برگزار شد.


این طرح در قالب نهضت آبرسانی مرد میدان به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی و به یادبود شهید علی ابراهیمی از امروز در سراسر استان کرمان اجرایی می شود.

به گفته سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح طرح آبرسانی مرد میدان بسیج بدون نگاه حزبی و جناحی به فکر حل مشکل مردم است، بن بست شکنی بسیج در این گونه طرح ها دیده می شود.

وی خاطر نشان کرد: راه برون رفت و باز کردن گره های کشور داشتن تفکر بسیجی است و جهادگونه مشکلات سد راه مردم را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان از بهره برداری ۵ هزار و ۵۶۰ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با هزینه ۱۵۴ میلیارد تومان در استان کرمان از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: استان کرمان جزو چهار استانی است که به شدت کمبود آب داریم در همین راستا قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی در این استان راه اندازی شد.

وی افزود: قرارگاه نهضت آبرسانی در هفت فاز با کمک خیرین، واقفین و آبفای استان برنامه ریزی شده و در آن ۹۰۰ روستای استان از آب شرب بهره مند می شود.

سردار معروفی گفت: در سه فاز اول ۱۳۶ روستا با جمعیت ۱۶۰ هزار نفر با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان آبرسانی شده است و در این فاز نیز ۶۳ روستا به نیت عمر ۶۳ ساله سردار دلها افتتاح می شود.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در حاشیه آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان در رفسنجان اظهار کرد: پروژه های محرومیت زدایی فراوانی توسط نیروهای جهادی بسیج و همکاری دستگاههای مسئول در خدمت به مردم در استان کرمان انجام شده است.

وی افزود: در قالب طرح آبرسانی شهید سلیمانی ۴۰۰ روستای استان کرمان در سال جاری از آب شرب مناسب و شبکه سازی بهره مند می شوند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد :در این فاز ۶۳ روستا به نیت ۶۳ سال عمر بابرکت سردار سلیمانی اجرا شد، این عدد در سالگرد شهادت سردار دلها و هفته پاسدار تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توافق با وزارت نیرو در مساله آب شرب روستاها در سراسر کشور ورود می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نقش آفرینی سپاه و بسیج گسترده است و ما در خدمت مردم به ویژه مناطق محروم در زمینه آب شرب، مسکن، راه روستایی، اقتصاد روستاها در قالب حمایت از تولید خانگی و واحدهای کوچک هستیم.

 
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان