رتبه برتر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کرمان و رفسنجان رسید

  • شناسه خبر: 191204
رتبه برتر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کرمان و رفسنجان رسید

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: ۲ تیم تولید محتوا در بخش‌های پویانمایی از کرمان و نرم‌افزار از رفسنجان، رتبه برتر کشوری مرحله نهایی سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را از آن خود کردند.

خانه » آخرین اخبار » رتبه برتر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کرمان و رفسنجان رسید

 به گزارش خانه خشتی به نقل از ایرنا؛ سرهنگ حسین باقری افزود: ۶۸۰ تیم در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان در سراسر کشور با هم رقابت کردند.

وی اظهار داشت: ۲۹ تیم منتخب شرکت کننده در رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله نهایی در تهران به مدت ۴۸ ساعت به رقابت پرداختند و در این رویداد که شب گذشته به کار خود پایان داد، برگزیدگان در بخش های پویانمایی، نرم افزار، موشن گرافی، بازی انیمیشن معرفی و تجلیل شدند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان اظهار داشت: پنج تیم از استان کرمان نیز در این رقابت ها شرکت داشتند که تیم برنامه نویسی بسیج کارگری مجتمع مس سرچشمه به سرپرستی سعید فداالدینی رتبه اوّل نرم افزار در این دوره از رویداد را کسب کردند.

وی بیان کرد: همچنین تیم انیمیشن سازی کرمان به سرپرستی محمدصالح دهقانی در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج رتبه اوّل را کسب کرد.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم مورد تهدید دشمن واقع نشویم باید در بخش های مختلف از جمله سواد رسانه ای و تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی تقویت شویم.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: جوانانی که در حوزه فضای مجازی تلاش های ارزنده دارند باید حمایت شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان