رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی شد+ عکس

  • شناسه خبر: 191077
رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی شد+ عکس

طی مراسمی صبح امروز ضمن تکریم از دکتر اسماعیلی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر محمدی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

خانه » اجتماعی » رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی شد+ عکس

به گزارش خانه خشتی؛ آیین تکریم دکتر علی اسماعیلی ندیمی و معارفه‌ی دکتر وحید محمدی شاهرخی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در محل سالن زکریا با حضور مسئولین برگزار شد.

علی اسماعیلی ندیمی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم تأسیس دانشکده بهداشت در سال ۹۴ و استقلال دانشکده پیراپزشکی، افتتاح مرکزهای مهارت های بالینی و آزمون الکترونیکی و مرکز مطالعات کوهورت را از اقدامات ۹ساله مدیریت خود برشمرد و گفت: رفسنجان اولین شهر عاری از هپاتیت در دو سال اخیر بوده است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از پیگیری چهار پروژه در بیمارستان علی‌بن ابیطالب سخن به میان آورد و افزود: مشکلات حاد در بخش درمان باید در دوره مدیریت جدید به طور جدی پیگیری شوند.

وی ادامه داد: در این سال ها تعداد دانشجویان در رشته های دندانپزشکی و پزشکی افزایش چشمگیری داشته است و افزایش رشته ها از ۴ به ۱۱ رشته در کارشناسی ارشد رخ داده است.

اسماعیلی ضمن تشکر از خیرین، گفت: مجموع کمک های مردمی در این مدت ۷۸ میلیارد تومان بوده است که مردم و خیرین رفسنجان در دوران کرونا بسیار به بخش درمان کمک کردند.

او از در پایان از سخت ترین های دوران مدیریت خود یاد کرد و گفت: مرگ مادر باردار یکی از اتفاقات تلخ بود که تا یک ماه خواب نداشتم و مرگ جوانی که بر اثر قصور پزشکی چند هفته پیش رخ داد.

وحید محمدی شاهرخی که به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی شده است در ابتدای سخنان خود به حدیثی از پیامبر اشاره کرد که میفرمایند: دو خصلت است که بالاتر از آنها هیچ نیکی وجود ندارد؛ ایمان به خدا و سودبخش بودن برای بندگان.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گفت: خداوند را شاکرم که فرصت خدمت به مردم را به من اعطا کرد که ارتقا سطح سلامت افراد جامعه یکی از دغدغه های اصلی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

وی در ادامه افزود: سلامتی یعنی برخودرای از رفاه جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی که در جهت مقوله سلامتی افراد جامعه باید همکاری بین بخشی ها وجود داشته باشد.

محمدی شاهرخی اذعان کرد: امیدوارم در راستای اهداف دولت مردمی آیت الله رئیسی آنچه که در توان دارم با عدالت محوری و اخلاق مداری درجهت ارتقا سلامت جامعه انجام دهم .

وی در پایان گفت: بزرگترین سرمایه ما همکاران هستند که مشارکت فکری ،همدلی، استفاده بهینه از تخصص آنها در جهت تامین عدالت در سلامت مردم که رکن غیر قابل انگاری است نیاز میباشد .

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیین تکریم و معارفه دکتر وحید محمدی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سالن زکریا علی اسماعیلی ندیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان