شهردار رفسنجان خبر داد؛

اجرای ۵ پروژه شهری توسط شهرداری رفسنجان کلید خورد

  • شناسه خبر: 191008
اجرای ۵ پروژه شهری توسط شهرداری رفسنجان کلید خورد

شهردار رفسنجان از آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ خبر داد.

خانه » اجتماعی » اجرای ۵ پروژه شهری توسط شهرداری رفسنجان کلید خورد

به گزارش خانه خشتی به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان، مجید کهنوجی با اشاره به اجرای عملیات عمرانی احداث میدان جدید در محله کریم آباد محقق، گفت: این میدان که به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در تقاطع بلوار شهید سیدکاظم هاشمی با بلوار شهید محمدی احداث می شود، در بهبود و ساماندهی وضعیت ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز منطقه مؤثر خواهد بود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در حال حاضر عملیات جدولگذاری و زیرسازی میدان در حال انجام است و امیدواریم تا نیمه اول آذرماه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه دو بوستان در محله اسماعیل آباد و شهرک اعتماد(بلوار شهید عابدینی) نیز در دستور کار شهرداری رفسنجان قرار دارد، گفت: این بوستان ها به ترتیب به متراژ ۵ و ۳ هزار متر مربع جمعاً با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط شهرداری رفسنجان اجرا خواهند شد.

وی هم چنین از برنامه ریزی برای راه اندازی ششمین فرهنگسرای شهرداری با عنوان دفاع مقدس خبر داد و افزود: این مجموعه به متراژ ۹۰۰ متر مربع و در گلزار شهدای عباس آباد رفسنجان احداث می شود.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری رفسنجان در دوره جدید توسعه عادلانه، متوازن و پایدار در محلات شهر است و پروژه ها نیز در راستای مطالبات شهروندی و با رویکرد عدالت محوری طراحی و اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و محله ای در سطح شهر به منظور بررسی و پیگیری خواسته های مردمی به صورت هفتگی انجام می گیرد، گفت: در حال تدوین بودجه ۱۴۰۱ هستیم و امیدواریم پاسخگوی عمده مطالبات شهروندی در آن باشیم.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شهرداری الکترونیک و هم چنین به منظور رفاه حال شهروندان و شفاف سازی و بازنگری در الگوی مدیریت شهری، اقداماتی در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک در حال انجام است که به زودی از آنها رونمایی و در مدار فعالیت قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان