معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مطرح کرد؛

تاریخ سازی شهدا آینده ما را هم می سازد

  • شناسه خبر: 190837
تاریخ سازی شهدا آینده ما را هم می سازد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: این تاریخ سازی شهدا آینده ما را هم می سازد، شهدای تاریخ ایران از انقلاب اسلامی تا مدافع حرم و مبارزه با اشرار هویت ما را می سازند.

خانه » اجتماعی » تاریخ سازی شهدا آینده ما را هم می سازد
به گزارش خانه خشتی، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات در آیین استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در دانشگاه ولیعصر رفسنجان اظهار کرد: در تاریخ اندیشه زمانی که عظمت موضوعی زیاد باشد، سخن گفتن درباره آن دشوار بوده و متفکران را به سکوت و خضوع وامیدارد.
وی افزود: یکی از موضوعات اساسی شهید و شهادت است که سخن گفتن درباره آن سخت است و تنها اولیای الهی در این خصوص سخن گفتند.
کلانتری خاطر شان کرد: شهدا قلب تاریخ و متصرفان در عالم هستند، شهید به تاریخ ما جهت و نور می دهد، به روزمرگی ما رنگ می پاشد و تاریخ سازی می کند.
وی تصریح کرد: این تاریخ سازی شهدا آینده ما را هم می سازد، شهدای تاریخ ایران از انقلاب اسلامی تا مدافع حرم و مبارزه با اشرار هویت ما را می سازند.
معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: شهدای گمنام به فضای دانشگاه جلوه داده و دانشگاه را معطر کرده و جهت داده و کارهای فرهنگی دانشگاه را رشد داده است.
کلانتری بیان کرد: از خانواده عزیز تحویلیان خواهش می کنم که بگذارند این در گرانبها در رفسنجان بماند، مردم رفسنجان مهمان نوازی کردند و زین پس هم نخواهند گذاشت گردی بی مهری بر چهره شهید عزیز بنشیند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات در پایان لوح اهدایی از سوی وزیر علوم را تقدیم مادر و خانواده شهید مهدی تحویلیان نمود.
انتهای پیام/
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان